آموزش زبان در حوزه را با جدیت ادامه خواهیم داد94/06/02

http://bushehri.net/images/302.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور، ضرورت فراگیری زبان را امری اجتناب ناپذیر دانستند و فرمودند: در این راه، کار را با جدیت ادامه خواهیم داد؛ چراکه ما ۱۰ سال آینده حوزه را در نظر داریم.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح امروز در اختتامیه اردوی تابستانی مکالمه عربی حوزه علمیه استان قم که در مدرسه علمیه امام باقر(ع) قم برگزار شد، حضور طلاب در این دوره را شامل پیام بزرگی دانستند و عنوان کردند: پیام این دوره این است که پس از گذشت 35 روز از آن، متوجه شدیم که زمان زود می گذرد و به پایان خواهد رسید.

مدیر حوزه های علمیه کشور ابراز داشتند: اگر قدر زمان را ندانیم و از فرصت های در اختیار استفاده نکنیم، آن را از دست خواهیم داد.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه طلاب باید با تلاش زیاد به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنند، خاطرنشان ساختند: برخی از شما عزیزان در این دوره به نمرات لازم دست نیافتید؛ اما نباید مأیوس شوید؛ بلکه با کوشش بیشتر می توانید به پیروزی برسید.

امام جمعه قم تصریح کردند: رشد و پیشرفت در حوزه فقط معطوف به اشخاص نابغه نیست؛ بلکه با تلاش بسیار می توان به مراحل بالا دست پیدا کرد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضرورت فراگیری زبان را امری اجتناب ناپذیر دانستند و فرمودند: در این راه، کار را با جدیت ادامه خواهیم داد؛ چراکه ما 10 سال آینده حوزه را در نظر داریم.

آیت الله حسینی بوشهری کمبود استاد زبان را یکی از مشکلات امروز دانست و خطاب به طلاب بیان داشتند: خودتان را آماده کنید تا چند سال آینده به عنوان استاد در خدمت شما باشیم، اساتید نیز باید طلاب مستعد را تحت نظر داشته تا بتوان بر روی آنان سرمایه گذاری کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.