آيت الله آزاد قزويني از مدافعان حريم ولايت و انقلاب بود94/05/02

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2025.jpegمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور در پيامي ضمن تسليت ارتحال آيت الله آزاد قزويني فرمودند: آن مرحوم در کنار کار گسترده علمی از مدافعان حريم ولايت و انقلاب اسلامي بود.

پيام تسليت حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهری «دامت برکاته» بدين شرح است:

اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمة لايسدها شيء،

خبر ارتحال عالم فرزانه حضرت آيت الله حاج شيخ علي آزاد قزوينی(ره) موجب تاسف و تاثر فراوان گرديد.

اين عالم و فقيه جليل القدر از علمای برجسته حوزه علميه نجف اشرف و حوزه عليمه قم به شمار مي‎آمدند که عمر با برکت خود را در راه تهذيب نفس و در جهت تعليم و تربيت مشتاقان علوم ديني سپري نمود.

اين عالم وارسته پس از تحمل محروميت ها، زندان، شکنجه توسط رژيم صدام از نجف اشرف اخراج و راهي قم شد، سختي ها و مصائبی که هيچگاه او را از ادامه مسير زندگي علمي خارج نکرد.

آثار مکتوب گرانسنگي از اين عالم رباني به يادگار مانده  که بي شک چراغ راه جويندگان علم و حقيقت خواهد بود او در کنار کار گسترده علمي از مدافعان حريم ولايت و انقلاب اسلامي ايران بود.

اينجانب اين مصيبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت وليعصر(عج)، مقام معظم رهبري و مراجع عظام تقليد دامت برکاتهم، حوزه هاي علميه، بيت شريف آن مرحوم، شاگردان ايشان و عموم مردم شهيد پرور و عالم پرور استان قزوين تسليت عرض نموده و علو درجات آن فقيد سعيد را از خداوند منان مسئلت مي نمايم.

آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري

مدير حوزه هاي علميه کشور

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.