آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی خالصانه از رهبری حمایت می‌کرد 92/06/17

http://h-bushehri.ir/images/zaman1/enna-lellah.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور با تسلیت ارتحال عالم جلیل‌القدر آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی تصریح کردند: این فقیه مجاهد خالصانه از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حمایت می‌کرد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با انتشار پیامی، ارتحال فقیه و مجاهد نستوه آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی را تسلیت گفتند.

متن پیام مدیر حوزه ‌های علمیه کشور در پی می‌آید:

باسمه تعالی

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی‌الاسلام ثلمة لایسدها شیء

خبر ارتحال عالم‌ جلیل القدر، حضرت آیت‌الله آقای حاج سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی‌(ره) موجب تاثر و تاسف فراوان گردید، فقدان شخصیتی که سالیانی طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف تدریس و تبیین علوم و معارف اهل‌بیت‌(ع) کرد و در جایگاه رفیع علمی منشا خیرات و برکات فراوانی گردید.

در دوران خفقان نظام ستم‌شاهی و در دوران نهضت حضرت امام‌(ره) با شجاعتی ستودنی از یاران و همراهان امام بود و همواره با حضور در صحنه‌های مختلف به ویژه مجلس خبرگان رهبری، از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حمایتی خالصانه داشت.

مدیریت حوزه‌های علیه ضمن عرض تسلیت رحلت این فقیه و مجاهد نستوه به محضر مقدس حضرت بقیةالله الاعظم‌(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، مردم شریف و انقلابی استان لرستان به ویژه بیت معظم، علو درجات را برای آن عالم فقید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان از درگاه احدیث مسالت دارد.

سید هاشم حسینی‌بوشهری

مدیر حوز‌ه‌های علمیه

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.