افزایش آگاهی و بصیرت مردم برای حضور مقتدرانه در عرصه جنگ نرم92/08/29

http://www.bushehri.net/images/13920108000223_PhotoA.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بر افزایش آگاهی و بصیرت مردم برای حضور مقتدرانه و آگاهانه در عرصه جنگ نرم را مورد تاکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: باید مردم آگاهی های لازم را برای مقابله با دشمنان در داخل و خارج نظام کسب کنند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم های عزاداری سید الشهدا بیان کردند: مردم انقلابی استان قم همواره با الگو برداری از سیره اهل بیت(ع) در خط مبارزه با دشمنان حضور داشته اند و به وظیفه خود به بهترین شکل جامه عمل پوشانده اند.
رئيس هيات علمي بعثه مقام معطم رهبري در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در سال 88 برای ضربه زدن به نظام اسلامی یادآور شدند: در 9 دی مردم انقلابی با حرکتی گسترده آگاهی و بصیرت خود را برای دفاع از نظام به دنیا نشان دادند و انقلاب نیروی تازه ای به خود گرفت.
نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به قیام مردم قم در 19 دی سال 56 خاطرنشان کردند: در واقعه 19 دی نیز شاهد اتحاد مردم و مراجع تقلید بودیم و این راهپیمایی و حرکت خودجوش موجب شد که همه مردم به دفاع از نظام اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) بپردازند.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به برخی تلاش ها مبنی بر اینکه گفته شود در فتنه 88 ضربه ای به انقلاب وارد نشد بیان کردند: بعد از جریان فتنه شاهد تغییر موضع دشمنان نسبت به انقلاب بودیم و این تغییر مواضع نشان می دهد که فتنه گران به پیکره نظام ضربه وارد کردند.
ایشان بر افزایش آگاهی و بصیرت مردم برای حضور مقتدرانه و آگاهانه در عرصه جنگ نرم را مورد تاکید قرار دادند و خاطرنشان کردند: باید مردم آگاهی های لازم را برای مقابله با دشمنان در داخل و خارج نظام کسب کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.