انتقاد از حمایت پارس‌جنوبی از تیم‌های ورزشی93/01/06

http://bushehri.net/images/zamanmmm/11.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: آلایندگی پارس جنوبی نصیب مردم استان بوشهر می‌شود ولی تیم‌های دیگر استان‌ها حمایت مالی می شوند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری دوشنبه‌شب در نشست بررسی مشکلات با مسئولان و معتمدین شهرستان کنگان اظهار داشتند: به عنوان امین شما در استان بوشهر و سطح کشور مسائل و مشکلات شهرستان کنگان را بررسی و منتقل خواهیم کرد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در ادامه سخنان خود بیان داشتند: می توان هر امر را در ظرف و جایگاه خود به گونه ای مطرح کرد که به خوبی جامه عمل پوشانده شوند.

ایشان ادامه دادند: البته اگر فرهنگ جامعه تقویت شود می تواند بر همه موارد سایه افکنده و وضعیت را به سمتی سوق داده که نیاز جامعه ما است.نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  ضمن اشاره به آلودگی های موجود در منطقه کنگان فرمودند: این حرف تکان دهنده ای است که آلایندگی پارس جنوبی نصیب مردم این منطقه و استان شود ولی در عوض آن باید جوانان ما از صفحه تلویزیون تیم هایی را مشاهده کنند که با ظرفیت پارس جنوبی حمایت می شوند و انتظار داریم این مقوله به سمت تیم های منطقه سوق داده شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.