ایران در مذاکرات به برکت رهنمودهای رهبری در حال پیشرفت است93/12/15

http://bushehri.net/images/x/157568_511.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور فرمودند: جمهوری اسلامی امروز به برکت رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب و خون‎های مطهر شهدا در مذاکرات هسته‎ای پیش برنده و آمریکا در حال عقب نشینی است و این به معنای اعتراف دشمن به شکست در مقابل جمهوری اسلامی است.

حضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، روز پنجشنبه در نخستین یادواره «نسل کوثر» که در شیراز برپا شد، بیان کردند: امروز به برکت خون شهدا جایگاه ایران به گونه‎ای است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با درماندگی به کنگره آمریکا پناه می برد و می‎گوید ایران در همه جا نفوذ دارد چرا ساکت نشسته‎اید.

ایشان ادامه دادند: عزت، افتخار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‎های شهدای انقلاب اسلامی است لذا باید با هوشیاری فضای کم رنگ شدن ارزش‎ها را در جامعه فراهم نکنیم و موجب گشوده شدن راه نفوذ دشمن نشویم.

مدیرحوزه‎های علمیه کشور ادامه دادند: دشمنان این نظام دست از توطئه بر نداشته‎اند و با تحریم‎های اقتصادی و هجمه‎های فرهنگی به مقابله با ملت ایران برخواسته‎اند و ضروری است همگان برای بستن راه نفوذ آنان همت کنند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی نمی‎خواهند دین، اعتقادات و باورهای ارزشمند دینی برای ما اصل و محور باشد از این رو از به شیوه‎های مختلف قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارند.

ایشان به برپایی یادواره سرداران و 838 شهدای سادات استان فارس اشاره کردند و فرمودند: در بین این شهدا 21 عالم وجود دارد که در راس آنها شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب است.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور ادامه دادند: استان فارس همیشه در خلاقیت، ابتکار، نوآوری و اجرای برنامه‎های فاخر سرآمد بوده است و برگزاری این یادواره نیز از جمله این اقدامات ارزشمند است.

شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب (دومین شهید محراب) از سال 59تا 60 به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز فعالیت داشت وی در 20 آذر سال 1360، هنگامی که عازم نمازجمعه بود، به دست یکی از اعضای گروهک منافقین به شهادت رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.