با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری از دو مرجع تقلید واقف تجلیل می‌شود 92/09/22

http://www.bushehri.net/images/7080ed5bfebc17e20d1c6a3d05cf94ea.jpgهمایش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌های علمیه با حضورعلما، اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه و روسای ادارات استان‌ها و معاونین فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، روزهای 26و 27 آذر ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این همایش را احیای سنت حسنه وقف و پر رنگ کردن نقش حوزه‌های علمیه در ترویج این سنت است و  یکی از فعالیت‌های فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، برگزاری نشست‌های تخصصی در راستای ترویج سنت حسنه وقف و هدفمند کردن موقوفات جدید در کشور است.

در همایش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌های علمیه که طی روزهای 26و 27 آذرماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود،حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

شایان ذکر است  در این همایش، نقش سنت حسنه وقف مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و از دو تن از مراجع عظام تقلید که موقوفاتی را وقف کرده‌اند، تجلیل خواهد شد.

این همایش که در سالن دارالشفای حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد، از آیات عظام جوادی آملی و سبحانی به عنوان دو مرجع واقف شاخص ، تجلیل خواهد شد.

همچنین در این همایش،  از نفرات اول تا سوم نویسندگان مقالات برتر با اهدای لوح یادبود و هدایا تجلیل و قدردانی خواهد شد. دیدار با مراجع عظام تقلید در قم را ،از ویژه برنامه‌های همایش توسعه وقف خواهد بود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.