برداشتن کليه تحريم‌ها از خطوط قرمز مذاکرات هسته‌اي است94/04/06

http://bushehri.net/images/namazjome/521%206.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خميني(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد با بيان اينکه برداشتن کليه تحريم‌ها يکي ديگر از خطوط قرمزي بود که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکيد داشتند، افزودند: ايشان به بدعهدي آمريکايي‌ها در دولت‌هاي گذشته نيز اشاره کردند.

ایشان تصريح کردند: تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي ما بايد در صحنه حاضر باشد و امت ميليوني ايران اسلامي نيز از صراحت لهجه آن‌ها حمايت و پشتيباني خواهند کرد.

آيت الله حسيني بوشهري در بخش ديگري از سخنان خود به در پيش بودن روز ميلاد کريم اهل بيت امام حسن مجتبي(ع) نيز اشاره کردند و اظهار داشتند: خداترسي و کمک به نيازمندان و دستگيري از محرومين از ويژگي‌هاي برجسته امام مجتبي(ع) بود و آن حضرت همواره بيش از آن چيزي که نيازمندي به آن نياز داشته باشد به او اهدا مي‌کردند.

ایشان همچنين به سالروز شهادت دکتر بهشتي و 72 تن از يارانش در هفتم تيرماه اشاره کردند و افزودند: دشمن طراحي عجيبي کرده بود که بتواند بنيان نظام اسلامي را از بين ببرد اما موفق به اين امر نشد و اين شهادت‌ها آن‌چنان اثربخش بود که گويي خون تازه‌اي به پيکر امت اسلامي تزريق شد و حيات دوباره‌اي براي ملت ما بود.

عضو مجلس خبرگان رهبري بيان داشتند: در روز قبل از اين اقدام تروريستي منافقين به جان رهبر معظم انقلاب سوء قصد کردند که در اين توطئه هم ناکام ماندند و امام خميني(ره) بعد از اين حادثه در نامه‌اي از ايشان تجليل کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.