توصیه های رهبری نصب العین مسئولان آموزش و پرورش باشد93/02/20

http://bushehri.net/images/namazjome/04bda41457ae0cd501363da2297f3231.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري نماینده مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز جمعه دیروز قم به دیدار اخیر معلمان نمونه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره کردند و بیان داشتند: رهبر معظم انقلاب  سه توصیه مهم به معلمان داشتند. اول اینکه معلمان ما نقش تعلیم و تربیت را عهده دارند که این نقش برجسته ای است.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: نقش دومی که مقام معظم رهبری برای معلمان ذکر کردند این بود که معلمان روش تفکر را به نسل جوان ما یاد بدهند که نسل جوان دچار سطحی نگری نشوند.

امام جمعه قم تاکید کردند: آموزش عملی رفتار و اخلاق رسالت سوم معلمان است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری بر لزوم توجه به آموزش سبک زندگی در مدارس تاکید کردند و افزودند: یکی از مواردی که  در سبک زندگی تاثیرگذار است این است که معلمان در مقاطع تحصیلی روی سبک زندگی کار کنند که دانش آموزان وقتی وارد دانشگاه شدند به مسائل دینی آگاه باشند.

ایشان افزودند: مقام معظم رهبری به وزارت آموزش و پرورش توصیه هایی داشتند که باید نصب العین مسئولان این وزارتخانه قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزودند: سند تحول آموزش و پرورش باید عملیاتی شود و بایگانی نشود.

به فرموده آیت الله حسینی بوشهری بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری نیروهای انقلاب خلاق و متدین در آموزش و پرورش بمانند و جناح بندی ها و دسته بندی های سیاسی در آموزش و پرورش راه پیدا نکند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.