تشکیل اتاق فکر از ضروریات شورای شهر و روستاهاست/ مشکلات مصلای قدس قم را برطرف کنید95/02/08

http://bushehri.net/images/20/1/454214/5858/23/34/IMG12170114.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر قم، ابراز داشتند: تشکیل اتاق فکر، از جمله ضروریات شوراهای شهرها و روستاهاست تا بتوانند برای مسائل اقتصادی، فرهنگی و ... تصمیم گیری نمایند.

ایشان خاطرنشان ساختند: پیگیری طرح های نیمه کاره شهر قم از جمله مباحث مناسبی است که شهرداری و شورا به دنبال آن است و باید برای اتمام آن تلاش کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کردند: اطلاع رسانی از وضعیت موجود شهر و پروژه های نیمه کاره می تواند ثمرات مناسبی برای شما داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری بیان داشتند: حضور اعضای شورای شهر در مساجد قم از مباحثی است که باید انجام شود تا مردم از وضعیت موجود اطلاع داشته باشند.

امام جمعه قم اظهار داشتند: یکی از مباحث مهم کشور، اعتماد دولت ها به شوراهای شهرهاست که در این صورت تقسیم وظایف شده و برنامه ها بهتر انجام خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: درآمدهای پایدار شهر قم از نکات بسیار مهم است که باید برای آن فکر جدی کرد تا بتوان با مشکلات بودجه ای مقابله کرد.

ایشان به مصلای شهر قم اشاره و خاطرنشان ساختند: این مصلا پس از 9 سال مجددا راه اندازی شد و باید مشکلات موجود آن برطرف شود.

 مدیر حوزه های علمیه تصریح کردند: سرمایش، امکانات و ... از جمله مشکلات مصلای قدس قم است که ان شاءالله با پیگیری شورا و شهردار قم حل شود. البته تا به امروز کمک و عنایت بالایی از سوی شورای شهر و شهرداری به مصلای قم انجام شده که قابل تقدیر است.

امام جمعه قم در پایان اظهار داشتند: خدمت در شهر کریمه اهل بیت(ع) افتخاری است که نصیب شما شده که باید قدردان آن باشید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.