جنایات صهیونیست‌ها بزرگترین مسئله جهان اسلام است93/05/20

http://www.bushehri.net/images/busshehri/7/56566.jpgحضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی فرمودند: جنایات صهیونیست‌ها بزرگترین مسئله جهان اسلام است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور عصر یکشنبه در جمع مسئولان دالکی اظهار داشتند: نظام مقدس جمهوری اسلامی منشا خدمات و برکات بسیار زیادی برای مردم در نقاط مختلف کشور بوده است و شاهد ارائه خدمات در دورترین شهرها و روستاهای کشور هستیم.

ایشان با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید تمام توانشان را برای ارائه خدمات به مردم به کار بگیرند، تصریح کردند: مسئولان باید همه وقت خود را برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنند و با رفع مشکلات آنها، زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم را فراهم کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: پس از انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است و همه مسئولان با همدلی و تعامل و وحدت برای ارائه خدمات به مردم تلاش می‌کنند.

ایشان ادامه دادند: اتحاد و همدلی در پیروزی و موفقیت‌های نظام ما نقشی بسیار مهمی داشته است و باید با تداوم این روند شاهد توسعه و پیشرفت کشور در نقاط مختلف باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری عنوان کردند: متاسفانه شاهد جنایات صهیونیست‌های غاصب در فلسطین اشغالی هستیم که این رژیم بزرگترین تهدید علیه مردم فلسطین است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.