مردم پیوندی ناگسستنی با آرمان‌های شهدا دارند96/12/02

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: مردم پیوندی ناگسستنی با آرمان‌های شهدا دارند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» ظهر سه‌شنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در بوشهر اظهار داشتند: مردم پیوندی عمیق با شهدا و آرمان‌ها و ارزش‌های آنان دارند.

ایشان با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا، خاطرنشان کردند: مردم استان بوشهر پیوندی عمیق و ناگسستنی با اهداف و آرمان‌های شهدا دارند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: شهدا با خون خود این نظام و انقلاب را حفظ کرده و در مسیر پیشرفت و پیروزی قرار دادند و باید تلاش شود که راه شهدا ادامه یابد.

ایشان با بیان اینکه مردم قدردان شهدا هستند، اضافه کردند: اکنون شهدای گمنام در نقاط مختلف استان بوشهر خاکسپاری شده‌اند که این مهم باعث افزایش معنویت در جامعه شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه دادند: آن حضرت بهترین الگو برای مسلمانان و به ویژه زنان مسلمان است که باید شناخت بهتری از آن حضرت داشته باشند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: حضرت فاطمه زهرا(س) در همه مشکلات و ناملایمات آرامش بخش وجود نازنین آخرین فرستاده رسول خدا(ص) بود.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان استان بوشهر، پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.