تجلیل آیت الله حسینی بوشهری از دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا98/12/28

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از همه دست اندرکاران و فعالان مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند .

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی تلفنی با خبرنگار صداو سیمای مرکز بوشهر گفتند : در شرایط خاصی قرار داریم که در ماه پایانی سال ۹۸ با آن مواجه شده ایم به تعبیر مقام معظم رهبری ویروس منحوس کرونا نه تنها ایران و بلکه بیشتر کشورهای جهان را در بر گرفته و متاسفانه روزانه شاهد از دست رفتن جان انسان‌ها به خاطر این ویروس خطرناک هستیم .

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به مردم خوب عزیز و ولایتمدار استان بوشهر گفتند: انشالله سالی پر خیر و برکت برای مردم مومن و مردم استان ما باشد و خدای متعال مردم ما را از نعمت صحت سلامتی و خیرات و برکات و نعمت های فراوان خودش سازد.

ایشان با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفتند: مردم باید توصیه‌های مسئولین پزشکی و بهداشت و سلامت توجه لازم را داشته باشند .

عضور هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفتند: یکی از عوامل اصلی و اساسی که باعث گسترش این ویروس می‌شود و تفاوت محسوسی با سایر ویروس‌ها دارد سرعت انتقال این ویروس از فردی به افراد دیگراست  لذا تجمعاتی که باعث می شود این ویروس گسترش پیدا کند و جان آنها را به خطر بیاندازد یکی از مسائل مهمی است که باید از آن پرهیز کرد .

همانگونه که در دوران جنگ تحمیلی به خوبی به خاطر همدلی وبا هم بودن و توجه به دشمن توانستیم با سربلندی و افتخار دوران هشت ساله دفاع مقدس را پشت سر بگذاریم ، در این مرحله نیزمی توانیم با سربلندی و افتخار این ویروس را پشت سر بگذاریم.

خوشبختانه من اطلاع دارم مسئولین استان ، نماینده محترم ولی فقیه ؛ استاندار محترم ، فرماندهان محترم ارتش و سپاه در استان ، هلال احمر ، شهرداری ، نیروهای مردمی و خودجوش ،  کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان به صحنه آمده اند و تا هم اکنون با تلاشی که داشتند استان بوشهر نسبت به سایر استان‌ها مشکلات کمتری داشته است که امیدواریم روز به روز کاهش یابد و نه تنها استان ما که همه استان‌های کشور و همه امت اسلامی بتوانند از این ویروس منحوس نجات یابند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  با دعوت از خیریان گفتند: خیرین همیشه در تمام صحنه ها حضور موثر داشته اند دراین مرحله نیز لازم است حضور پیدا کنند و کسانیکه از کاهش مسافر ، امرار معاششان با مشکل مواجه شده است را یاری کنند .

علاوه بر اینکه دولت در این چند روز اخیرتدابیری اندیشیده و تسهیلات و تمهیداتی را فراهم کرده و برخی از مردم نوعدوست و صاحبان املاک با همدلی و ایثارگری اجاره منازلی که طبیعتاً باید ماهانه به آنها پرداخته می شده را بخشیده و بعضی به تعویق انداختند از خیرین محترم انتظار می رود افراد نیازمند را  شناسایی و به آنها رسیدگی کنند.

در این ایام دانش آموزان ، طلاب و دانشجویان عزیز نیز دچار مشکل شدند نگرانی نیست و با تدبیری که صداو سیما اندیشیده است تا اندازه ای رفع مشکل کرده اند و امیدواریم که جبران بشود .

به خطر افتادن جان انسانها مایه نگرانی است و ما باید بتوانیم  هر چه از شیوع بیماری جلوگیری کنیم و تلفات انسانی کمتر شود به تعبیر رهبر انقلاب حسنه ای انجام داده ایم .

ایشان با اشاره به اینکه دنیا درگیر ویروس کرونا شده است براهمیت توجه به آن تأکید کردند و گفتند:  و از همه کسانی آسیب ها را به جان خریده با ضد عفونی کردن معابر شهرها و شهرستانهای مختلف استان بوشهر بصورت شبانه روز در کاهش ابتلا به این ویروس همکاری می کنند و از کسانیکه بصورت خودجوش برای تهیه ماسک ، دستکش و لباس لازم برای پزشکان  پای کار آمدندصمیمانه تشکر می کنم .

امسال آغاز سال جدید مصادف شده با روز شهادت امام کاظم علیه السلام باب الحوائج وروز مبعث در 27 ماه رجب ، در این روزهای پایانی ماه رجب ضمن رعایت نکات و توصیه های بهداشتی ، ارتباطمان با خدا را نزدیکتر کنیم و با توسل به ائمه اطهار (ع) در برطرف شدن مشکلاتمان از آنها مدد بگیریم .

ایشان با بیان اینکه نمازهای جمعه  و جماعات تعطیل شده اند گفتند: اما دعا و راز و نیاز در منازل تعطیل نمی شوند و بیقین آثار معنوی راز و نیاز با خداوند متعال می تواند ما را در برطرف کردن مشکلات یاری کند .

امیدواریم که این روزهای سخت را هم با سلامتی پشت سر بگذاریم و مردم به کسب و کار ،  و به شادابی و نشاط شان برگردند.

از مسافرت های غیر ضروری پرهیزکنیم تا این زنجیره قطع شود وهر چه زودتر این ویروس که موجب شده خانواده ها از هم فاصله بگیرند تمام شود تا مردم به کسب و کار و شادی برگردند .

آیت الله حسینی بوشهری همچنین از صداو سیمای مرکز استان بوشهر هم تشکر کردند و گفتند: صداو سیما که هم در سطح ملی و هم در سطح استانی در این ایام که در زمینه اطلاع رسانی سنگ تمام گذاشتند صمیمانه تشکر می کنم .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.