تشکر آیت الله حسینی بوشهری از طلاب جهادی تهران99/01/10

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، در تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه تهران از زحمات و تلاش های خالصانه مدیران، اساتید و بویژه طلاب جهادی فعال در عرصه مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» درتماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه استان تهران از زحمات و تلاش های خالصانه مدیران، اساتید و بویژه طلاب جهادی فعال در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزودند: کاری که امروز طلاب و گروه‌های جهادی درعرصه سلامت وکمک به مردم ومحرومین درحال انجام آن هستند، کاری شگرف و قابل تقدیر است و من شخصا تماس گرفتم تا به همه طلاب تلاشگر حوزه علمیه استان تهران که شبانه روزی مشغول خدمت هستند،خدا قوت بگویم و ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه به آنها و خانواده های محترمشان، صمیمانه از آنها تشکر نمایم. 

مدیر حوزه علمیه استان تهران نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از روند اقدامات و فعالیت‌های مدارس علمیه، طلاب، مبلغین، بسیج اساتید، بسیج طلاب، قرارگاه ها وگروه های جهادی حوزه استان در کمک رسانی به محرومین، کمک به بهداشت و درمان، مقابله با کرونا در سطح استان و امید آفرینی  و اقدامات فرهنگی در فضای مجازی ارائه کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.