مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۸۴ پروژه عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد99/12/16

مراسم افتتاح ۴۲ پروژه عمرانی و کنگ زنی ۴۲ پروژه دیگر با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

مراسم افتتاح ۴۲ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۴۲ پروژه دیگر با پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی و حضور آیات حسینی بوشهری،  مقتدایی و بهشتی و حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور پیش از ظهر ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این مراسم که به برکت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با اعیاد رجب المرجب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، نمایندگان دفاتر مراجع، علما و بزرگان، مدیران شهری و استانی و اساتید و طلاب نیز حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشتند: افتتاح ۴۲ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۴۲ پروژه دیگر که امروز با توجه به کمبود بودجه، امکانات محدود، شرایط تحریم و محدودیت های متعدد اتفاق افتاده، بسیار حرکت مهم و بابرکت است و نشان از تلاش های فراوان مجموعه حوزه های علمیه خواهران دارد.

این امکانات و تلاش ها باید طلاب را به سمت تعالی حرکت دهد و روز به روز آنها در مسیر کمال و پیشرفت به جلو براند تا بتوانند تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشند و با کمترین کاستی و مشکلات مشغول به علم اندوزی و تحصیل و تألیف شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.