کشور امید زیادی به فعالیت‌های نهاد علمی انقلابی جهاددانشگاهی دارد1400/01/08

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کردند: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در هر جا و هر زمینه ای که حضور داشته توانسته متناسب با وظایف و ماموریت های محوله خود، عمل کند و موفق باشد، توصیه من به شما این است که دچار روزمرگی نشوید و مرتبا دستاوردها و عملکرد را رصد کرده و با برنامه پیش بروید تا در آینده، این مجموعه در استان بوشهر یک سروگردن از سایر مجموعه ها بالاتر باشد.

با توجه به خدمات و همت شما و همکاران جهادگرتان در استان بوشهر ضرورت دارد که توجه بیشتری به فعالیت‌های جهاددانشگاهی شود.

جهاد دانشگاهی یک نهاد خوشنام و پیشقدم در عرصه‌های مختلف است و از همان روزی که جهاد دانشگاهی با یک حرکت جهادی، همان امری که مد نظر مقام معظم رهبری بود تشکیل شد چشم ها به این نهاد انقلابی دوخته شده تا هر روز شاهد نواوری و خلاقیت این نهاد باشیم و همواره امید زیادی به فعالیت این نهاد در کشور وجود داشته است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: واقعیت این است که کشور ما ظرفیت‌ها و امکانات زیادی دارد اما بسیاری اوقات نگاهمان به بیرون است و ظرفیت‌های داخلی را نادیده می‌گیریم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: با این شرایط که مردمِ خوب ما پای انقلاب هستند و اگر به آنان توجه شود می‌توان کارهای بزرگی انجام داد. اگر مردم صحنه‌ها را خالی می‌کردند دشمنان ما به آرزوها و آمال خود می‌رسیدند اما این مردم با جانفشانی و فداکاری و ایثار خود در صحنه ماندند.

امام جمعه قم افزودند: وجود و فعالیت جهاددانشگاهی برای استان مایه‌ی آبرو و عزت و افتخار است و پروژه‌ها و ماموریت‌های مهمی چون تولید بچه ماهی، ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی، کمک به بحث ناباروری و ژنتیک، گیاهان دارویی، فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی توسط این نهاد مهم می‌تواند استان بوشهر را به سمت پیشرفت و توسعه حرکت دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.