پیام تبریک آیت الله حسینی بوشهری به دو قاضی1402/05/18

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای انتصاب رئیس جدید دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور را تبریک گفتند.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام های جداگانه ای انتصاب رئیس جدید دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور را تبریک گفتند که متن این دو پیام به این شرح است:

 

حضرت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آقای حاج شیخ محمد جعفر منتظری زید عزه

 

سلام علیکم و رحمت الله

 

انتصاب شایسته شما به ریاست دیوان عالی کشور را تبریک می‌گویم و از خداوند متعال توفیق بیش از پیش شما در خدمت به مردم و نظام اسلامی را مسئلت دارم. یقیناً حضور حضرتعالی که فردی کار آزموده و دارای کوله باری از تجارب ارزشمند مدیریتی می‌باشید، در سمت ریاست دیوان عالی کشور، می‌تواند دستگاه قضایی را در نیل به اهداف عالیه اسلامی موفق بدارد.

 

امیدواریم در سایه عنایات حضرت ولیعصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف- بتوانید در تحقق عدالت و مبارزه با فساد گام های ارزشمندی بردارید.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای موحدی‌آزاد زید عزه

 

سلام علیکم و رحمت الله

 

انتصاب شایسته جنابعالی که از مدیران متعهد و کار آمد دستگاه قضایی کشور می باشید در سمت دادستان کل کشور را تبریک می‌گویم.

 

آرزومندم در این جایگاه خطیر، مستظهر به تأییدات الهی باشید و بتوانید در خدمت به آرمان‌های رفیع نظام اسلامی برای تعمیق عدالت و مبارزه با فساد در مسیر تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب -ادام الله ظله- موفق و سربلند باشید.

 

بی‌شک اشراف شما به مسائل قضایی و سوابق ارزشمند مدیریتیتان در آن مجموعه، نویده دهنده فصلی نو در مسیر عدالت گستری دستگاه قضاء خواهد بود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.