مسئولان کاری نکنند اعتماد مردم به نظام خدشه دار شود1402/06/26

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اعتماد مردم نباید خدشه دار شود، تصریح کردند: اگر یک پروژه‌ با نقص و اشکال افتتاح شود باعث بی اعتمادی مردم و آسیب به نظام می شود.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشتند: مدیران با مردم ارتباط داشته اند و به طور مستمر پاسخگوی مطالبات و مشکلات باشند.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: مردم استان بوشهر در کنار خلیج فارس زندگی می کنند و زیبنده هیچ نقطه‌ای از استان نیست که دچار کمبود آب باشد.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آبفا استان، گفتند: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای نسبت به شیرین سازی آب دریا دارد، لذا انتظار می رود طرح‌های آبشیرین‌کن با سرعت بیشتری اجرا شود تا مسئله کمبود آب مرتفع شود.

 

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: اگر قرار باشد پروژه ای در هر نقطه ای از کشور افتتاح شود هر چند مدت زمان بیشتری صرف شود شایسته است پروژه بدون هیچ نقصی مورد بهره برداری قرار بگیرد.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اعتماد مردم نباید خدشه دار شود، خاطرنشان کردند: اگر یک پروژه‌ با نقص و اشکال افتتاح شود باعث بی اعتمادی مردم و آسیب به نظام می گردد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.