آیت الله حسینی بوشهری پیگیر حل یک مشکل مهم مردم بوشهر شدند1402/07/01

 

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: بخش قابل توجهی از مردم استان بوشهر از طریق دریا امرار معاش می کنند و  مسئله کالای ملوانی بعد از گذشت چندین سال باید با همراهی مجلس و دولت انقلابی برای همیشه حل شود.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگوی تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات مشکلات و دغدغه ساحل نشینان استان در زمینه “ته لنجی” را مطرح کردند و ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شبانه روزی دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور، اظهار کردند: بخش قابل توجهی از مردم استان بوشهر از طریق دریا امرار معاش می کنند و مسئله کالای ملوانی بعد از گذشت چندین سال باید با همراهی مجلس و دولت انقلابی برای همیشه حل شود.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در این گفت‌وگوی تلفنی با بیان اینکه زندگی مردم و رونق بازارهای استان بوشهر به دریا گره خورده است، گفتند: قوانینی که وضع و اجرا می شود باید فرصت سودجویی را از قاچاقچیان بگیرد و معیشت مردم و بازاریان را دچار تزلزل نکند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انتظار ما از دستگاه اطلاعاتی کشور مرتفع نمودن نگرانی مردم نسبت به کالای ملوانی می باشد، خاطرنشان کردند: بهبود معیشت مردم همواره از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بوده است و در همین راستا امیدواریم دولت موانع را بر دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تشکر از دغدغه مندی آیت الله حسینی بوشهری وعده پیگیری این مطالبه را داد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.