انقلاب اسلامی ریشه در ارادت به اهل بیت(ع) دارد1402/09/30

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در ارادت به اهل بیت (ع) دارد و امام(ره) نیز کار را بر این پایه انجام داد، گفتند: کار برای اهل بیت(ع) چیزی جز برای خدا نیست و رضایت خداوند نیز در تبعیت از اهل بیت(ع) می‌باشد.

 

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در دیدار با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر، اظهار داشتند: مشارکت در بازسازی عتبات مقدسه، بسیار ارزشمند و پسندیده است و اقدامات خوب صورت گرفته توسط مجموعه ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر در این عرصه قابل قدردانی است.

 

ایشان با بیان اینکه اگر کار بر مبنای باور و اعتقاد عمیق دینی شکل بگیرد، شاخه و برگ پیدا می‌کند، گفتند: اقدامات و فعالیت‌های ستاد عتبات و عالیات در واقع یک جوشش انقلابی و مربوط به نظام اسلامی است که با رنگ و لعاب و مایه عشق به اهل بیت(ع) می‌باشد.

 

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: خدای متعال به شما برکاتی داده و هر قدر به جلوتر بروید کار جدیدی را کشف می‌کنید، لذا سفره‌ای از احسان پهن شده و هر کسی آمادگی دارد می‌تواند گوشه‌ای از آن را بگیرد.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کردند: مردم ما با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت زندگی می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم باید با تکیه بر اهل بیت(ع) باشد.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در ارادت به اهل بیت (ع) دارد و امام(ره) نیز کار را بر این پایه انجام داد، خاطرنشان کردند: کار برای اهل بیت(ع) چیزی جز برای خدا نیست و رضایت خداوند نیز در تبعیت از اهل بیت(ع) می‌باشد

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.