انتظار تحول جهانی داریم/ ایمان به خدا نیازمند شناخت و معرفت است1402/11/30

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفتند: ما انتظار تحول جهانی داریم که این تحول جهانی با آمدن امام زمان (عج) محقق می شود.

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری «دامت برکاته» در جمع مردم بیدخون اظهار داشتند: انسان به عنوان گل سر سبد عالم هستی محسوب می شود و از همین جهت وظایفی بر دوش او گذاشته شده است.

 

رِئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: بر اساس برخی از تعبیرات و آیات اگر انسان در عالم هستی پاک و منزه زندگی کند، أفضل من الملائکة خواهد شد.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: کسانی که در این دنیای پست و بی اعتبار، درگیر مسائل پوچ شوند و به نحوی که از فطرت خدایی فاصله بگیرند؛ وضعیت این انسان از چهار پایان نیز بدتر می شود.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه گاهی آدمی در اوج و گاهی در حزین و انهداد است، گفتند: روزی که چشم از این جهان ببندیم و ارتباط ما با این دنیا قطع شود، آن روز وقت حسابرسی است.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه توجه به سه راه انسان را به کمال می رساند، عنوان کردند: خداشناسی، محبت نسبت به خدا و اطاعت نسبت به خداوند سبب می شود انسان به کمال دست پیدا کند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: در زندگی ما خداشناسی وجود دارد اما خداشناسی با زبان نیست؛ باید به عمق جان و دل راه پیدا کند و بر زبان نیز جاری شود و در مقام عمل نیز به آنچه در قلب مان است پایبند باشیم.

 

ایشان با بیان اینکه ایمان به خدا نیازمند شناخت و معرفت است، گفتند: معرفت به خدا بالاترین معرفت ها است.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: باید با تمام وجود به خدا عشق ورزید و شناخت خداوند نیز به لفظ نیست بلکه باید در عمل و در زندگی اتفاق بیفتد.

 

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: فراموشی خدا سبب می شود انسان هویت خود را فراموش نمایند و به کمال انسانی دست پیدا نکند.

 

ایشان با تاکید بر اینکه انسان باید همواره به یاد خدا باشد، گفتند کسی که شبانه روز به یاد خدا نباشد در یک عذاب سخت قرار می گیرد که نه در دنیا و نه در آخرت، آرامش نخواهد داشت.

 

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: یکی از پیام‌های قرآن کریم در کنار مظلومان بودن و در برابر ظالمان ایستادن است و امکاناتی که پروردگار در اختیار ما قرار داده است با یکدیگر سهیم باشیم.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه با ولایت ائمه پیوستگی دارد، گفتند: امیدواریم رهبر ما پرچم این نظام و انقلاب را به دست حضرت ولی عصر (عج) برساند.

 

ما انتظار تحول جهانی داریم که این تحول جهانی با آمدن امام زمان (عج) محقق می شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.