مردم ایران در ۱۱ اسفند تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد1402/12/05

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کردند: در ۱۱ اسفندماه مردم ما در انتخابات شرکت خواهند کرد و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

حضرت آیتالله حسینی بوشهری «دامت برکاته» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در جمع مردم دالکی اظهار داشتند: اگر کسی می خواهد به عنوان یک مسلمان و انسان زندگی کند باید در گام اول رابطه اش با خدا را مشخص کند.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداشناسی سرچشمه دست یابی به کمال انسانیت است، گفتند: خداشناسی باید سر لوحه کار ما در زندگی باشد.

 

خداوند نعمت‌ها و امکانات بیکرانی به ما عنایت داده است پس باید شکرگزار باشیم.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما یک نعمت بزرگ الهی است، عنوان کردند: نزدیک به نیم قرن با همت بالای مردان و زنان این انقلاب را حفظ کرده ایم که نشان دهنده وفاداری ملت ما به نظام جمهوری اسلامی می باشد.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کردند: با تدابیر رهبر معظم انقلاب قطع به یقین تمام توطئه‌های دشمن از بین می رود.

 

ایشان با بیان اینکه جبهه حق همیشه در برابر جبهه باطل مظلوم بوده است، افزودند: به تعبیر مقام معظم رهبری، مظلوم مقتدر بوده است.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه دادند: فرزندان این کشور و شهدای برجسته این وطن نه بهانه زمستان و نه بهانه تابستان کردند، بلکه در سخت ترین شرایط در کوه های سر به فلک کشیده پر از برف و گرمای تابستان حضور داشتند.

 

یکی از نعمت های بزرگ زمان ما نعمت انقلاب اسلامی و رهبری است که باید قدردان باشیم.

 

اگر حیا و عفت از بین برود زمینه برای دیگر برنامه های دشمن فراهم می شود، لذا حواس مان به نقشه‌های دشمن باشد تا از مسیر دین‌داری خارج نشویم.

 

در ۱۱ اسفندماه مردم ما در انتخابات شرکت خواهند کرد و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.