تقدیر رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از آیت الله حسینی بوشهری1402/12/21

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، با صدور پیامی از اقدامات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات اسفند ماه امسال قدردانی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی با صدور پیامی خطاب به حضرت آیتالله حسینی بوشهری «دامت برکاته» از اقدامات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات اسفند ماه امسال قدردانی کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری (دام توفیقه)

 

رئیس محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

با سلام و تحیات

 

اکنون که حماسه حضور انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ پایان یافت و مردم بصیر ایران اسلامی با توجه به منویات امامین انقلاب به توصیه جامعه مدرسین به انتخاب اعضای معرفی شده از این مجموعه راهگشا اعتماد و عمل نمودند خداوند منان را شاکریم که در ذیل توجهات بیکران خود، ما را از نعمت امامت و ولایت برخوردار نمود و در ان مقطع حساس، مردم عزیز کشورمان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حماسه ای دیگر آفریدند.

 

بدون شک این حضور و انتخاب پر برکت و با ارزش فضلا و علمای عزیز تأثیرگذار در عرصه جهاد علمی و معنوی از الطاف منور الهی است.

 

بر این اساس بر خود وظیفه میدانم از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که همواره در طول تاریخ با اقدامات موثر و به موقع، موجبات رشد و تعالی معنوی و علمی را فراهم آورده و در مقاطع مختلف با حضور پر رنگ و اثر بخش به وظایف و تکالیف خود جامعه عمل پوشانده است، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند باری تعالی موفقیت های روز افزون این شجره طیبه را مسئلت می نمایم .

 

علی سعیدی

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.