آیت الله طه محمدی منشاء برکات بود1403/03/21

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ارتحال آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان را تسلیت گفتند

 

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری را در ادامه بخوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

رحلت عالم بزرگوار آیت الله «غیاث الدین طه محمدی» نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان موجب تالم و تاثر گردید. آن روحانی گرانقدر در مبارزات انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت و پس از انقلاب نیز در دفاع مقدس، امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه منشاء خیر و برکات بود.

 

خدمات فراوان فرهنگی، حوزوی، اقتصادی و اجتماعی ایشان در دوران نمایندگی ولی فقیه، تاسیس مدارس علمیه حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و الزهرا (سلام الله علیها)، تربیت صدها طلبه فاضل و گرانمایه و همچنین منابر وعظ و جمعه آن مرحوم از باقیات الصالحات آن عالم پرهیزگار بود.

 

ارتحال آن روحانی جلیل القدر را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان همدان تسلیت می‌گویم و از خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان، وابستگان و علاقه مندان آن مرحوم صبر و اجر مسئلت دارم.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.