تجمع بزرگ طلاب در مدرسه فیضیه برگزارمی شود95/10/05

تجمع بزرگ طلاب و فضلای حوزه به مناسبت دهه بصیرت، با سخنرانی حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو خبرگان رهبری در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.

گفتنی است:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در این ایام، تمامی برنامه ها در راستای بصیرت افزایی و معرفی فتنه می باشد.

به مناسبت دهه بصیرت، تجمع بزرگ حوزویان با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، عضو خبرگان رهبری، ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.

همچنین در دهه بصیرت(9 الی 19دی ماه) ویژه برنامه هایی در راستای گسترش فرهنگ بصیرت با حضور سخنرانان مطرح، در 10 مسجد استان قم برگزار می شود. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین برنامه در مسجد طفلان مسلم(ع) برگزار می شود.

قابل ذکر است: بر اساس سنت هر ساله، امسال نیز تجمع خانواده های شهدا برگزار می شود که این برنامه در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار می شود.

دیدگاه‌ها   

رافشام
#3 رافشام 1395-10-08 08:14
من حیلی دوست داشتم تو این تجمع باشم اما به لطف حوزه سرجلسه امتحان باید باشم و خیلی ناراحتم
نقل قول کردن
عمار رهبری
#2 عمار رهبری 1395-10-07 10:27
کجایید حاج آقا که طلاب انقلابی را دست و پا می بندند در روز نهم دی که این اجتماع باید برگزار شود و ساعتش هم ده است حوزه تا ساعت یازده و نیم امتحانات را برگزار می کند این طوری جلوی حضور طلاب در اجتماع نهم دی را می گیرند چرا که بعضی ها فهمیده اند نهم دی هر چه پرشورتر به نفع نظام و رهبری است پس از این راه کمرنگ می کنند اگر می توانید جلوی این توطئه را بگیرید
نقل قول کردن
فیروز
#1 فیروز 1395-10-05 12:29
طلبه ها و روحانیون حافظ و نگهبان نظامند اما همیشه مظلوم تر و فقیرتر از همه هستند و کسی از انها حمایت نمیکنه من پسرم ده ساله طلبه است حتی پول پیش خانه اش از من است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.