تدبیر رهبری معظم در شکست فتنه/برخی برای انتخابات وآینده نظام برنامه ریزی می کنند95/10/09

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»،: پیش از ظهر دیروز در اجتماع بزرگ حوزویان و مردم بصیر قم که به مناسبت حماسه 9 دی  در مدرسه فیضیه برگزار شد فرمودند:حتی بعد از حماسه 9 دی نیز شنیده می شود که برخی افراد اتاق فکر تشکیل می دهند و طراحی برای آینده نظام و رهبری می کنند و برای تمام  انتخابات ها برنامه ریزی می کنند.

ایشان با بیان اینکه فتنه گران مردم، انقلاب و ارادت ملت به سیدالشهدا(ع) را نشناخته بودند، تصریح کردند: کسانی در مقابل مردم ما ایستادند که مردم را به یاد لشکر یزید انداختند و گویا مردم صحنه کربلا را مشاهده کردند.

عضو شورای عالی حوزه افزودند: روز 9 دی سلیقه ها و اختلافات کنار رفت و افرادی با سلایق مختلف وارد صحنه شدند و در حماسه 9 دی شرکت کردند؛  باورهای مذهبی، هوشیاری و بصیرت و آگاهی ملت ایران نقش مهمی در تجلی حضور 9 دی داشت.

دشمنان غربی با سیگنال فتنه گران دست به تحریم ملت زدند و تمام برنامه های رسانه های معاند و مرتجعین منطقه به راه افتاد تا کار نظام را تمام کنند اما کور خواندند.

عنصر دیگری که نقش کلیدی برای شکست فتنه گران و اقتدار نظام داشت، تدبیرهای حکیمانه آیت الله العظمی خامنه ای بود.

همچنین باید به نقش سپاه و بسیج در سرکوبی فتنه گران اشاره کرد که همواره پشتوانه نظام و انقلاب هستند و این دونهاد تجلی مردم هستند.

ایشان با بیان اینکه عنایات و امدادهای الهی تاثیر بزرگی در پیروزی ملت در ۹دی داشت، افزودند: حماسه 9 دی سوت شکست فتنه گران بود.

برای همه ملت و جهانیان ظرفیت بزرگ و اقتدار نظام اسلامی روشن شد؛ همچنین پیوند میان فتنه گران و دشمنان خارجی آشکار شد و آدرس های آنها در حافطه تاریخی ملت ایران ثبت است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه امکان لغزش مجدد نخبگان جامعه وجود دارد، بیان کردند: باید حواس ما نسبت به نخبگان باشد، زیرا دشمنان نسبت به آنها سرمایه گذاری کرده اند و باید مواظب خواص باشیم که در آینده اعلام نکنیم بازهم بعضی از خواص جامعه مردود شدند.

ایشان بر لزوم هوشیاری و بصیرت در جامعه تاکید کردند و فرمودند: مقام معظم رهبری در ماه های اخیر بر روی واژه نفوذ تکیه کرده اند و از دغدغه های جدی معظم له است.

معاون جامعه مدرسین بر لزوم مراقبت حوزویان و مومنان از نفوذ تاکید کردند و فرمودند: دشمن همه امکانات خود را برای نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقصادی و اجتماعی به کار گرفته است اما باور داریم که تا ملت زنده ما وجود دارد کاری از دشمن ساخته نیست.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: حماسه 9 دی به عنوان یکی از روزهای خدایی در تاریخ کشور ما ثبت شد.

ایشان با اشاره به اینکه دشمن دست از توطئه برنداشته است، بیان کردند: فتنه به معنای ولایت گریزی، دنیاطلبی و خودمحوری است و این زنگ خطر ممکن است مجددا تکرار شود.

عضو شورای عالی حوزه در پایان خاطرنشان کردند: امیدواریم ملت عزیز ایران با تدابیر عالمانه مقام معظم رهبری بتواند از گردنه های صعب العبور همچون گذشته عبور کند.

دیدگاه‌ها   

حمید آوا
#3 حمید آوا 1395-10-13 20:00
گــــرچـــه مـــن ســـربـــاز هیـــچ و ســـاده ام
ســـرخــــوشـــم مـــهــدی (عـــج) بـــود فــــرمــــانــ ـده ام
گــــرچــــه شـــد فـــرمـــانـــد ه ام غـــائـــب ولـــی
دلــــخـــوشـــ م بــــر نـــائـــبـــش ســـیـــد عـــلـی
نقل قول کردن
شفقت
#2 شفقت 1395-10-09 14:09
عاشقان فدایی رهبری اند رهبر رو تنها نمیگذارند
نقل قول کردن
FOTOOHY
#1 FOTOOHY 1395-10-09 12:45
SALAM RAHBARI FARZANE DARIM KE BEHESH EFTEKHAR MIKONAM SAYE SARE MAST
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.