باید در انتخابات در گزینش افراد کمال دقت را داشته باشیم95/11/28

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: باید در انتخابات در گزینش افراد کمال دقت را داشته باشیم و افرادی را که به فکر عزت ایران و تداوم انقلاب هستند انتخاب کنیم، همچنین رعایت مسائل اخلاقی و دینی در تبلیغات امری است که باید کاندیداها آن را رعایت کنند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر دیروز در دیدار با جمعی از جوانان مطالبه گر انقلابی در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به آثار و برکات سرمایه‌گذاری بر روی جوانان اشاره کردند و اظهار داشتند: جوانان مؤمن و انقلابی گذشته باید تجربیات خود را به جوانان انقلابی و متعهد امروز منتقل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه جوانان یکی از سرمایه‌های مهم کشور هستند، افزودند: جوانان نظام اسلامی نباید از تاریخ انقلاب اسلامی و افراد تأثیرگذار جمهوری اسلامی غافل باشند و از سیره اهل‌بیت(ع) الگو بگیرند.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کردند: باید جوانان برای فعالیت‌های صحیح و درست راهنمایی و تشویق شوند تا دلگرم به ادامه فعالیت‌های خود باشند همچنین باید جوانان با اتکا به پشتوانه دینی عمل کنند.

ایشان با تأکید بر تقویت اعتقادات در میان جوانان افزودند: برای این کار باید پایه‌های اعتقادی در میان آن‌ها متزلزل نشود همچنین باید جوانان در ادامه مسیر خود در کنار روحانیت باشند و باید آن‌ها را از جذب گرایی خارج کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات پیش روی سال آینده ریاست جمهوری ادامه دادند: تاکنون تجربه‌های خوبی از انتخابات داشته‌ایم و حضور پرشور در انتخابات سبب اقتدار جامعه اسلامی می‌شود همچنین باید تلاش کنیم تا از تجربه‌های انتخابات گذشته به‌درستی استفاده کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزودند: باید در انتخابات در گزینش افراد کمال دقت را داشته باشیم و افرادی را که به فکر عزت ایران و تداوم انقلاب هستند انتخاب کنیم، همچنین رعایت مسائل اخلاقی و دینی در تبلیغات امری است که باید کاندیداها آن را رعایت کنند.

ایشان با تأکید بر اینکه احزاب مدعی باید اساس‌نامه‌ای بر اساس معیارهای دینی داشته باشند، خاطرنشان کردند: این احزاب باید تکلیف گرایی را ملاک عمل خود قرار دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.