راهیان نور یک فرهنگ عظیم و کم نظیر در فضای جامعه امروز96/01/04

عضو مجلس خبرگان رهبری از راهیان نور به عنوان یک فرهنگ عظیم و کم نظیر در فضای جامعه امروز ایران نام بردند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم با حضور در مرکز جهاد رسانه ای شهید رهبر بیان کردند: شهدا در حیاتشان با توجه به روحیه ای که داشتند تاثیر گذار بودند، در بعد از شهادتشان هم تاثیرگذار و نقش آفرینند.

کاروان های راهیان نور که در یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا می کنند با رشادت های رزمندگان اسلام آشنا می شوند. حقیقتا فضای راهیان نور می تواند در معرفی آرمان های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند و در حقیقت یک نوع بصیرت افزایی است.

ایشان نسبت به تغییر گرایش جوانان در راهیان نور اشاره کردند و فرمودند: کسانی بودند که با مبانی اعتقادی و دینی سالها فاصله زیادی داشتند ولی وقتی که در این کاروان های راهیان نور حضور پیدا کردند حقیقتا یک گرایش فوق العاده ای نسبت به ارزش های دینی و مکتبی پیدا کردند.

زمانی که ما چنین ظرفیت بزرگی را داشته باشیم می توان سرمایه گذاری عظیمی در این راستا شود. ما باید از این ظرفیت بزرگ فرهنگی استفاده بکنیم.

راهیان نور بهترین زمینه برای معرفی شهدا، آرمان شهدا و فرهنگ شهادت است و جامعه ما را نسبت به توطئه ها و برنامه های دشمن بیدار و آگاه می کند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید برنامه ریزی منظم راهیان نور را پربارتر برگزار کنیم، خاطرنشان کردند: راهیان نور یک فرهنگ عظیم و کم نظیر در فضای جامعه امروز ایران است که باید با انتخاب صحیح راویان و برنامه ریزی های منظم فضای پربار و معنوی را برای زائرین خلق کنیم.

ایشان درباره شعار من انقلابی ام راهیان نور بیان کردند: این شعار برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری است که نسبت به حوزه های عملیه، دانشگاه ها و مردم دارند که می تواند خط و مشی انقلاب اسلامی ما را مشخص کند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه انقلابی گری یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است افزودند: تمامی مردم جهان، ملت بزرگ ایران را یک مردم انقلابی می شناسند و تاکید بر این شعار پیام روشنی را هم به دوستان و هم دشمنان ما به خوبی منتقل کند که دشمنان ما با چنین شعاری که برخواسته از شور و شعور ماست در مقابل اراده آهنین ما عقب نشینی می کنند و دوستان ما در سراسر دنیا خوشحال می شوند.

ایشان با توجه به اهمیت و تاثیرگزاری رسانه ها در دنیای امروز افزودند: رسانه ها نقش بی نظیری در اطلاع رسانی دارند و همانطور که از رسانه های بیگانه گلایه مندیم چراکه می توانند تاثیر منفی در جامعه ما ایجاد کنند، رسانه های مکتبی می توانند خنثی کننده نقشه های بیگانگان، الهام بخش، هدایت کننده مردم و موثر در جامعه باشند

دیدگاه‌ها   

صبوری
#2 صبوری 1396-01-08 06:48
من امسال راهیان نور بودم چند تا چینی امده بودند اینجا زیارتگاه همه کسانی است که هنوز فطرت الهی شان زنده است. فرقی نمی کند مسلمان باشند یا نباشند. ایرانی باشند یا چینی. این معجزات دوران ماست باید درود فرستاد
نقل قول کردن
مشاور
#1 مشاور 1396-01-05 06:53
سلام و درود بر شما اولین بار امسال به راهیان نور پیوستم و این عظمت را دیدم و فهمیدم راهیان نور می تواند سلاح محکمی در برابر فضای بی وجدان مجازی باشد تعداد افرادی که به راهیان نور می پیوندند هر ساله بیشتر و بیشتر می شود از این فرصت باید استفاده کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.