قم به عنوان عش آل محمد(ص) و شهر الگوي اسلامي معرفي شود96/02/02

عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفتند: انتظار اين است كه عمران و آباداني و تحول در قم يك تحول متوازن باشد.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» امام‌جمعه قم در مراسم افتتاح و بهره‌برداري از فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي و آغاز عمليات اجرايي تقاطع غيرهمسطح شهرك قدس، ضمن تقدير از خادمان و مديران شهر قم، اظهار كردند: اين پروژه بسترساز رشد و توسعه شهر قم و زمينه‌ساز اقدامي ويژه در اين خطه مقدس است.

 امام جمعه قم با اشاره به هماهنگي مطلوب و سازنده مديران مجموعه استان، گفتند: ما در آرزوي روزي هستيم كه قم به عنوان عش آل محمد(ص) به عنوان شهر الگوي اسلامي در كشور و جهان اسلام معرفي شود.

آيت‌الله حسيني بوشهري تصريح كردند: اينكه مديران استان همراه با ديگر مديران بخش‌هاي ديگر توانسته‌اند هم‌فكري و همراهي مطلوبي داشته باشند قابل تقدير است.

ایشان با تاكيد بر اينكه در چند سال اخير نهضت خوبي در عمران و آباداني قم آغاز شده است، تصريح كردند: انتظار اين است كه عمران و آباداني و تحول در قم يك تحول متوازن باشد؛ يعني زماني كه انسان به مجموعه مبلمان شهر نگاه كرده و نمره مي‌دهد بايد احساس كند ساختمان‌هاي بلندمرتبه، خيابان‌ها، حفظ بناهاي قديمي و... هم‌پوشاني و سازگاري با هم داشته باشد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصريح كردند: اينگونه نباشد كه بخشي از شهر جلوه تاريخي و اسلامي داشته و بخشي ديگر نيز بدون نگاه به الگوي شهر اسلامي و بي رويه رشد كند.

آيت‌الله حسيني بوشهري گفتند: زماني كه برنامه‌ريزي براي استان مي‌كنيد همه چيز را يكسان ببينيد، مجوزهاي ساختمان‌ها را درست بررسي كنيد تا اينكه پس از چند سال كه تحول بنيادين شهر را مي‌بينيم شاهد هم‌خواني تحولات باشيم.

ایشان با اشاره به فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي، تصريح كردند: اين هم پروژه‌اي ويژه‌ است كه خدمتي شايسته بابت آن به مردم ارائه مي‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.