قانون ثبت نام انتخابات اصلاح شود/ ویژگی‎های کاندیداهای اصلح96/02/02

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبههای این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با انتقاد از نقض قانون انتخابات بیان داشتند: نقض قانون انتخابات سبب شد تا در ایام ثبت نام، شاهد حضور بسیاری از افراد برای ثبت نام باشیم و حتی کودک ۶ ساله نیز برای ثبت‌نام آمده بود که باید از مسئولان پرسید این بچه آیا مدیر و مدبر است که از او ثبت نام کردهاید که این مسئله جای نگرانی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: از شورای محترم نگهبان و مسئولان مربوطه درخواست میشود تا پس از برگزاری انتخابات، نقایص این قانون را برطرف کنند.

ایشان با تأکید بر رعایت اخلاق در ایام انتخابات بیان داشتند: این تأسفبار است که در برگزاری هر انتخاباتی شاهد بی اخلاقی، تخریب و رواج دروغ باشیم و کاندیدها نیز باید اخلاق مداری را به درستی رعایت کنند.

عضو مجلس خبرگان در ادامه با اشاره به ویژگیهای کاندیداهای اصلح بیان داشتند: مردم باید به سوابق کاندیداها نگاه کنند و کاندید اصلح کسی است که ولایتمدار بوده و نسبت به زندگی مردم دغدغه داشته و پایبندی خود را به آرمانهای امام و انقلاب اثبات کرده باشد.

ایشان با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت سال ۵۸ ابراز داشتند: امام راحل در این روز فرمان تأسیس این نهاد را صادر کرد و باید اشاره کرد که سپاه پاسداران تنها جنبه نظامی ندارد بلکه هویت مردمی و مکتبی دارد و به امام می فرمود اگر سپاه نبود کشور نیز نبود.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: تمام نیروهای مسلح کشور در حفظ آرمان‌های انقلاب نقش‌آفرین هستند و سپاه نیز در دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی و تا به امروز نقش فعالی در عرصه دفاع و همچنین اجرای پروژه‌های توسعه داشته است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.