حمله موشکی سپاه نمونه کوچکی از اقتدار جمهوری اسلامی بود96/04/02

عضو خبرگان رهبری فرمودند: دشمنان باید ازهر نوع سخن و اقدامی نسبت به‌نظام مقدس اسلامی با احتیاط برخورد کنند که این اقدام یک نمونه کوچکی از اقتدار جمهوری اسلامی بود و اگر دست از کینه‌توزی‌های خود برندارند مطمئن باشند که تودهنی سخت‌تر و محکم‌تری خواهد خورد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم، با اشاره به اینکه باید حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه دیرالزور سوریه را تحسین کرد، اظهار داشتند: انجام عملیات سپاه پاسداران بسیار به‌موقع،  زمان شناسانه و از سر اقتدار بود.

دشمنان جمهوری اسلامی می‌دانستند که کشور ایران در عرصه نظامی به‌ویژه سلاح‌های موشکی به پیشرفت‌های قابل‌توجهی رسیده اما هنوز در عمل ندیده و به‌نوعی تجربه نکرده بودند، این اقدام سپاه پاسداران آن‌هم در خارج از مرزها به تاکتیک خاص و دقت عمل نشان داد که جمهوری اسلامی صرفاً شعاری مطرح نمی‌کند.

بنابراین اقدام سپاه پاسداران نه‌تنها  ضربه محکمی به تروریست‌ها زد بلکه پیامی هم به حامیان تروریست‌ها به‌ویژه کشور عربستان بود که احساس می‌کردند اکنون‌که از پشتوانه آمریکا برخوردار هستند می‌توانند هر تعبیری را علیه کشور ایران به کار ببرند.

ایشان با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران به دشمنان نشان داد که با اقتدار جمهوری اسلامی بازی نکنند، عنوان کردند: دشمنان باید این را بدانند که امروز جمهوری اسلامی در منطقه به‌عنوان یک نیروی برتر شناخته می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت است، خاطرنشان کردند: اقدام سپاه پاسداران هم پیامی برای دوستان انقلاب بود و هم پیامی به دشمنان انقلاب، به دوستان انقلاب ازاین‌جهت که دیگر می‌توانند مانند گذشته به روی جمهوری اسلامی حساب باز کنند، و پیام به دشمنان ازاین‌جهت که دشمنان باید ازهر نوع سخن و اقدامی نسبت به‌نظام مقدس اسلامی بااحتیاط برخورد کنند که این اقدام یک نمونه کوچکی از اقتدار جمهوری اسلامی بود و اگر دست از کینه‌توزی‌های خود برندارند مطمئن باشند که تودهنی سخت‌تر و محکم‌تری خواهد خورد.

دیدگاه‌ها   

پسر لر
#6 پسر لر 1396-04-20 20:26
مردم ایران در حوادث تروریستی نشان دادندافکار آنان پوچ و بی فایده است
نقل قول کردن
عباس
#5 عباس 1396-04-04 02:38
سپاه و ارتش مایه ارامش و اقتدار ماست
نقل قول کردن
سهراب
#4 سهراب 1396-04-03 11:44
تروریست ها چند روز شاد بودند اما گفته بودیم جوجه را آخر پاییز میشمارند…
نقل قول کردن
سید
#3 سید 1396-04-02 20:02
سلام یعقوب (امام خمینی)که می رفت به ماپیرهنی داد می گفت که تو(امام خامنه ای)یوسف کنعانی مایی امروز ابهت یوسف را جهان دید
نقل قول کردن
یوسف
#2 یوسف 1396-04-02 13:54
این مطالب چه گفته بشه چه نشه ماراه خودمون روپیداکردیم وتا آخرپای عهدی که با مولامون بستیم ایستادیم
نقل قول کردن
مهدی رودسری
#1 مهدی رودسری 1396-04-01 22:26
سپاه پاسداران آبروی نظام است به خودم به ایرانی بودنم افتخار کردم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.