امام جمعه قم: جامعه بین الملل چشم خود را بر جنایات میانمار نبندد96/04/23

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» امام جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، در بخشی از سخنانش به نسل کشی مسلمانان و ملت بی پناه میانمار توسط افراط گران بودایی و نظامیان این کشور اشاره کردند و گفتند: امروز ملت مظلوم و مسلمانان میانمار در آتش و خون غوطه ور هستند؛ مجامع بین‌المللی کجا هستند، خانه ها ر ا به آتش کشیده و زنده زنده آنها را می‌سوزانند و آمریکای مدعی حقوق بشر کجا است؟ سازمان های بین الملل چشمان خود را در برابر این جنایات باز کنند، معتقد هستیم که ملت و دولت ما باید فریاد حمایت از مظلوم سر داده و از آنها حمایت کنند.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه خطبه های دوم نماز جمعه مصلی قم با اشاره به تشکیل کابینه دولت جدید تصریح کردند: کابینه باید دارای شرایط و امتیازات ویژه ای باشد چرا که اگر کابینه ای حزبی، بر پایه سهم خواهی و سیاسی باشد، امیدی از آن نمی توان داشت.

امام جمعه قم با تاکید بر کارآمدی وزرای منتخب رئیس جمهور در دولت جدید، اظهارداشتند: معیارهای حزبی، جناحی و گروهی و سهم‌خواهی نباید در تعیین کابینه نقش داشته باشد و اگر کابینه حزبی و سیاسی شد امیدی به آن نخواهد بود.

ایشان با اشاره به روزهای آتی و تشکیل کابینه و تعیین وزرا و تحلیف برای دولت جدید، افزودند: این کابینه قرار است چهار سال خادم مردم باشد، وزرا و کابینه باید دارای شاخص‌هایی باشند تا بتوانند به مشکلاتی از جمله بیکاری و مشکلات معیشتی پایان دهند و باعث رونق تولید و اشتغال گردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.