انتقاد از هجمه ها به بهانه های گوناگون به مجلس خبرگان رهبری96/04/25

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» طی سخنانی  با انتقاد از برخی هجمه ها علیه مجلس خبرگان رهبری به بهانه های گوناگون از جمله عدم نظارت بر شرایط رهبری اضافه کردند: از دوستان انتظار داریم که همراهی کنند اما از دشمنان نمی توان انتظار همراهی با نظام را داشت.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفتند: خبرگان موقعی که احساس می کند شخصیتی که به عنوان ولی فقیه در کشور نقش آفرینی می کند و به عنوان کسی که از سوی خبرگان مشخص شده، روز به روز کارایی، توانمدی، اشراف، نظارت و تصمیمات به هنگام ایشان بسیار عالی تر از گذشته است، چه اصراری وجود دارد که خبرگان خلاف واقعیت اظهار نظر کند.

کار مجلس خبرگان رصد بقای شرایط است و در هر فرصت و مرحله ای کمیسیون مربوطه همه شرایط را ملاحظه می کند و همه مسائل را در نظر می گیرند، از این رو این هجمه ها نادرست بوده و وجهی ندارد.

کسانی که می خواهند کار بزرگ  مجلس خبرگان و نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند، خبرگان، نظام و شرایط را قبول ندارند، بیگانگان و کسانی که در کشور همان برنامه های بیگانگان را اجرایی و دنبال می کنند همواره این مسائل را مطرح کرده و حاشیه سازی می کنند.

در مجلس خبرگان ده ها مجتهد، فقیه و شخصیت های برجسته حضور دارند که هر کدام در جایی از کشور تأثیرگذار هستند، این افراد مسائل کشور را زیر نظر دارند و کیفیت مدیریت رهبری را دیدند که با صلابت و مدیریت قاطع بحران ها را پشت سر گذاشته و به سمت و سوی صحیحی رهبری می کنند، خبرگان به چه دلیل باید با چیزی که مطلوب جامعه است مخالفت کند.

دیدگاه‌ها   

حسین بختیاری
#2 حسین بختیاری 1396-04-26 07:41
کسانی که به مجلس خبرگان حمله می کنند مسلمان نیستند به گفته امام خمینی مفسد فی الارض هستند باید این سخنان به مردم رسانده بشه تا بی جهت به خبرگان حمله نکنند
نقل قول کردن
ستمدیده
#1 ستمدیده 1396-04-25 16:31
مردم شترمرغ نیستن که سرشان رو زیر برف کنند بی عرضگی شورای نگهبان در تایید صلاحیت رئیس جمهور خائن و غرب زده و تایید صحت انتخابات با رای های حرام ثابت شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.