کاوشگرخلیج فارس فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت دریایی و اقیانوسی کشور96/04/31

 ناصر حاجی زاده ذاکر رییس پژوهشگاه کاوشگر خلیج فارس در دیدار با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیات رییسه و نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم در دفتر مجمع عالی مدرسین قم به بیان توضیحاتی درباره پژوهشگاه و کشتی اقیانوس پیما متعلق به آن توضیحاتی داد.

همچنین احسان عابدی معاون توسعه و پشتیبانی پژوهشگاه و رییس مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس (بوشهر) ضمن ارایه توضیحاتی از عملکرد مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس (بوشهر)، چکیده ای از طرح های پژوهشی درون سازمانی و برون سازمانی اعضای هیات علمی در راستای سیاست های کلان پژوهشگاه و همسو با نیازهای پژوهشی استان بوشهر را گزارش کرد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار، ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های رییس پژوهشگاه و آرزوی توفیق روز افزون برای پژوهشگاه، اظهار داشتند که باید در انجام تمام امور با توکل به خداوند متعال و توسل به سیره اهل بیت (ع) عمل کرد و از این طریق است که می توان مسائل را حل و مشکلات را پشت سر گذاشت.

امام جمعه مردم قم در ادامه سخنانش نسبت به نقش مهم و با اهمیت پژوهشگاه به خصوص در مراکز پژوهشی تابعه اشاره و تاکید کردند که توسعه علوم دریایی و اقیانوسی در گرو توسعه و تجهیز مراکز پژوهشی در کنار دریا است.

دیدگاه‌ها   

ناشناس
#3 ناشناس 1396-05-08 18:49
ایران ما پر است از افتخار و اقتدار اما سیاست مردان نالایق باعث خفت زدگی ایران شدند
نقل قول کردن
صادقی راد
#2 صادقی راد 1396-05-02 07:20
ایران کشور قدرتمند تبدیل شده که هر کسی توان مقابله با این کشور را نداره پاینده باد ایران
نقل قول کردن
امیرعلی
#1 امیرعلی 1396-05-01 06:21
خیلی عالیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.