فرمایشات رهبری الگوی فعالیت دولت جدید باشد96/05/14

امام جمعه قم با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور، فرمودند: دولت جدید باید دستورات و فرمایشات ایشان را الگوی فعالیت خود قرار دهد.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور، اظهار داشتند: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مقبولیت رئیس جمهور با انتخابات و صندوق‌های رأی به دست می‌آید ولی مشروعیت وی پس از تنفیذ و امضای رهبر انقلاب ایجاد می‌شود.

ایشان همچنین به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در این مراسم اشاره کردند و گفتند: حضرت آیت الله خامنه‌ای در این مراسم اظهار داشتند مردم ایران پیش از انقلاب نقشی در مدیریت کشور نداشتند ولی پس از انقلاب ثابت شد که مردم سالاری دینی در جامعه حاکم شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه تأکید بر حل مشکلات معیشتی مردم و کشور، داشتن سعه صدر و تعامل گسترده با دنیا را از محورهای مهم دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب عنوان کردند و گفتند: ایشان تأکید کردند که باید مقابل سلطه‌طلبی استکبار به خصوص آمریکا، با قامت استوار ایستادگی کرد و مسئول کشور باید با اقتدار در مقابل دولت‌های زورگو بایستد ومانع انزوای ایران اسلامی شود.

دیدگاه‌ها   

فواد جهانتیغ
#3 فواد جهانتیغ 1396-05-18 05:54
اگر هر شخصی که مسئولیتی در این نظام دارد گوش به فرمان رهبری باشد ما هسچ مشکلی نداشتیم لااقل اینقدر مشکل نداشتیم مشکل اینجاست که اینها قصد حذف رهبری را دارند
نقل قول کردن
سپهسالار
#2 سپهسالار 1396-05-16 04:25
نمایندگان مجلس که با موگرینی عکس سلفی می گیرند و عزت ایران را زیر سوال می برند چگونه جواب خدا را می دهند این مجلس و این دولت به کجا می رود مردم خسته اند
نقل قول کردن
لاو
#1 لاو 1396-05-14 17:18
الگوی دولت آمریکاست بیخوو خودتان رو خسته نکنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.