مرحوم آیت الله راستی کاشانی اُلگوی موفقی در جهاد و اجتهاد بود96/06/31

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این عالم ربانی در جهت نشر افکار حضرت امام خمینی(ره) از هیچ کوششی دریغ نکردند، فرمودند: مرحوم آیت الله راستی کاشانی الگوی موفقی در علم، جهاد و اجتهاد بودند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به ارتحال عالم ربانی آیت الله راستی کاشانی ، اظهار داشت: در گذشت این عالم را به حوزه های علمیه و مراجع تقلید و به همه علاقه‌مندان و همه کسانی که در جهت رشد و اعتلای انقلاب و نظام اسلامی تلاش می کنند تسلیت می گوئیم.

مرحوم آیت الله راستی کاشانی از چهره های مجاهد و مبارزی بودند که همواره در کنار امام خمینی(ره) و همراه ایشان به عنوان یک چهره مجاهد حضور داشتند.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: آیت الله راستی کاشانی از شخصیت هایی بودند که در دوران طاغوت  در مقابل دستگاه طاغوت ایستادگی کردند و در جهت نشر افکار حضرت امام خمینی(ره) از هیچ کوششی دریغ نکردند.

آیت الله راستی کاشانی از استوانه های علمی حوزه علمیه نجف و حوزه علمیه قم بودند؛ درس و تدریس این عالم از درس های بسیار موفقی بود که شاگردان فراوانی از محضر درس این عالم بزرگ استفاده و بهره می بردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در ادامه افزودند: مرحوم آیت الله راستی کاشانی متأسفانه از چند سال قبل مبتلا به کسالتی شدند و همین کسالت باعث شد که آن خدمات و برکاتی که داشتند را نتوانستند در اختیار طلاب و فضلای حوزه های علمیه قرار دهند.

ما معتقدیم که شخصیتی این چنینی که امروز دعوت حق را لبیک گفته است و از میان عالمان دین و حوزه های علمیه رخت بر بسته به عنوان الگوهای موفق علم ، جهاد و اجتهاد بود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه این عالم برای طلاب ما الگوی های موفقی بودند ، تاکید کردند: امیدواریم طلاب ما به پیروی از این بزرگان در زمینه های علمی، اخلاقی و تربیتی و در زمینه مجاهده و مبارزه، چنین شخصیت هایی را معیار و الگو برای خود قرار دهند

دیدگاه‌ها   

مهندس رایجی
#2 مهندس رایجی 1396-07-01 17:03
امام رفت و یارانش یکی یکی پر می کشند انقلاب به دست نااهلان افتاد و این نه راه امام بود نه پیام امام خدایا اقا امام عصر را برسان
نقل قول کردن
مسلم یزدی
#1 مسلم یزدی 1396-06-31 20:19
نمی دانم گفتنش اینجا تاثیری داره یا نه ولی به نمایندگی از جمعی از طلبه ها سخن میگم امتحانات شفاهی قوانین جدیدی را مطرح کرده که هنوز تصویب نکرده دعای شب و روز ما شده اینکه این قانون تصویب بشه ما تو این دنیا خیلی غریبیم گرفتار و بیماریم وبیکس در این شهر غریب و تنها پناه ما خداست اگر کاری از دستتان بر میاد انجام بدید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.