تشییع باشکوه شهید حججی نشان از اخلاص بی‌نظیر "محسن" دارد96/07/05

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید محسن حججی فرمودند: تشییع باشکوه این شهید نشان از اخلاص بی‌نظیر وی دارد همچنین ابهت، استقلال و عزت ایران مرهون مجاهدت تمام شهدا است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج استانداری قم که در جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشتند: عنوان بسیج بسیار مقدس و مهم است و بسیجی بودن در جامعه ما یک افتخار است و همراه با این  نام مقدس گذشت، ایثار و پایبندی به احکام دین همراه است.

ایشان با اشاره به کارکردهای مهم بسیج در جامعه افزودند: خیرخواه اسلام و جامعه بودن و بسیار از عناوین ارزشمند دیگر سبب شده تا جامعه مردم بسیجیان را به‌عنوان نیروهای مخلص و فداکار بشناسند چراکه حجم زخم‌زبان‌ها و تهمت‌ها به این نهال مقدس فراوان است.

تشکیلات بسیج در قالب پایگاه‌های بسیج و تشکیلات اداری در کشور فراوان است که امیدواریم هر دو نوع این تشکیلات به مأموریت و رسالت‌های امروز خود در جامعه آشنا باشند که این قبیل انتظارات از بسیج ادارات به خاطر داشتن توان و قدرت مدیریتی و اجرایی به‌مراتب بیشتر است.

انسان در هر جایگاهی که قرار دارد باید با یک برنامه دقیق و منسجم اقدامات خود را بر اساس اهداف خود تنظیم کند و در بلندمدت بتواند نقش مؤثر خود را در مجموعه‌هایی که حضور دارد را به ثمر برساند تا وضعیت جامعه به‌سوی خیر و صلاح به‌پیش برود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت الگو گیری از رسول گرامی اسلام (ص)و ائمه معصومین(ع) در کارهای تبلیغی تصریح کردند: الگو گیری از شیوه‌های رفتاری بزرگان دین در بیان، رفتار و معاشرت اعضای بسیج ادارات باید سبب جذب کارکنان دستگاه‌های مربوطه به مقدسات و خوبی‌ها باشد چراکه شاخصه مهم بسیجیان واقعی نظم و انقلابی بودن مؤمنانه در متن جامعه است.

بسیجیان باید در کارهای خیر و اجتناب از محرمات پیشتاز در بین همکاران خود در اداره باشد و رعایت حق‌الناس، احترام، جلوگیری از سخنان حرام و گناه‌آلود و غیره همواره باید در رفتار و برخوردهای بسیجیان جلوه‌گر باشد تا بوی خوش انقلاب و زیبایی‌های انقلاب را مردم از وجود یک فرد بسیجی استشمام کنند.

عملکرد رفتاری بسیجیان اداره باید در ذهن مراجعه‌کنندگان باید به یک الگویی برای آن‌ها تبدیل شود و نور انقلاب از چهره یک بسیجی بدرخشد.

ایشان با اشاره به اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ادامه دادند: باید نوع پوشش و فرهنگ حجاب و عفاف از ادارات کشور آغاز شود و نحوه برخورد و رفتار ادارات به‌عنوان الگویی برای نظام اسلامی درزمینه حجاب و عفاف تبدیل شود و جا  دارد که ادارات مختلف در پر رنگ‌تر کردن این فرهنگ مقدس از همدیگر سبقت بگیرند.

وضعیت اقتصادی دشوار جامعه بخشی از تأثیرات فراگیر تحریم‌هاست اما برخورد خوش و مناسب کارمندان و کارکنان بسیجی با ارباب‌رجوع می‌تواند باری از مشکلات مردم را کم کرده و امروز نیاز مهم مردم نیز همین مسائل است.

اخلاص باشکوه این شهید نشان از اخلاص بی‌نظیر این شهید گران‌قدر است همچنین ابهت، استقلال و عزت ایران مرهون مجاهدت‌های تمام شهدا است که حضور بسیجیان دراین‌بین مهم و تأثیرگذار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.