دفاع مقدس، ایران را برای مبارزه با دشمنان بیمه کرده است96/07/05

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در عزاداری ها به اهداف اصلی و درس های قیام عاشورا توجه شود،گفتند: دفاع مقدس، ایران را برای مبارزه با دشمنان بیمه کرده است.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با اشاره به تقارن ماه محرم امسال با هفته دفاع مقدس، اظهار داشتند: مبارزه و جهاد امام حسین(ع) با کمی سپاه و امکانات در مقابل جبهه طاغوت بود و که بیانگر پیروزی خون بر شمشیر است.

امروز آن چه که در دنیا باقی ماند است جز عزت، عظمت برای حسین ابن علی(ع) و یارانش ما چیزی دیگری نمی بینیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزودند: امروز اثر و نشانه ای از اردوگاه یزیدیان و کسانی که در مقابل امام حسین(ع) صف کشیده بودند ، نیست و جز لعن و نفرین الهی و مردم درباره آن‌ها قضاوت نمی شود.

در دوران دفاع مقدس همه احزاب، کشورها ، ابرقدرت ها و استکبار در مقابل کشور و نظام اسلامی ما صف بسته بودند؛ شرق و غرب برای ساقط کردن نیروهای ارزشی و یک انقلاب نوپا هشت سال جنگی نابرابر در مقابل جبهه اسلامی ایجاد کردند اما آن چیزی که در پایان اتفاق افتاد این بود که پیروزی نصیب ملت ایران شد.

امام جمعه قم با اشاره به خودکفایی امروز نیروهای مسلح، گفتند: در روزهای نخستین دفاع مقدس با کمی امکانات و تجهیزات مواجه بودیم اما سربازان و نیروهای مسلح تمام تلاش خود را کردند تا امروز به خودکفایی برسیم.

ایشان بیان داشتند: امروز حتی یک وجب از خاک ما در اختیار متجاوزان آن روز نیست بلکه اقتدار و عظمت ملت ما به رخ جهانیان کشیده می شود.

امروز ملتی سربلند و پیروز در همه صحنه ها و ایستاده در مقابل یاوه گویی های دشمنان نظیر سخنان چند روز قبل رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل که ملت ایران در مقابل این یاوه گویی ها هم خواهد ایستاد و این نبود جز آن مجد و عظمتی که ملت ایران از رهگذر هشت سال دفاع مقدس آموختند و برای مبارزه با دشمنان بیمه شدند .

دیدگاه‌ها   

مولانا
#2 مولانا 1396-07-06 08:55
سلام بنده امروز با سایت شما مواجه شدم تا مطالب شما را تخوانده بودم همیشه فکر میکردم یک انسان خشک و بی روح هستید اما امروز فهمیدم دلتان برای این مردم و نظام می تپد و یکی از بزرگانی هستید که دلسوز نظام هستید از امروز نوکر و مرید شما هستم زنده و سلامت باشید
نقل قول کردن
طلبه قم
#1 طلبه قم 1396-07-05 10:27
جناب آیت الله حسینی بوشهری سلام
بنده طلبه درس خارج حوزه علمیه قم هستم چندوقت هست بحث امتحان شفاهی ها در حوزه مطرح شده است شما در شورای عالی مسائلی را مطرح کردید که باعث خوشحالی خیلی از طلبه ها شد اما آیا این درست است که حرفی که هنوز تصویب نشده را در بین طلبه ها منتشر کنید و بعد بگویید تصویب نشده خوب امید ما را ناامید می کنید اگر همان اول حرفی نباشد اینقدر آزرده خاطر نمی شویم لطفا بحث های انجام شده در شورای عالی را تصویب کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.