حضور کم سابقه مردم در تشییع جنازه سخنگوی شهیدان(شهید حججی) / نیروی انتظامی، حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند96/07/14

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، امام جمعه قم (14 مهر) که در مصلای قدس قم برگزار شد با تأکید بر اینکه امام حسین(علیه السلام) را برای همه روز داشته باشیم نه برای چند روز، عنوان کردند: ما در فضای عاشورای امسال و دهه محرم شاهد حضور کم سابقه و در برخی جاها بی سابقه مردم در تشییع جنازه شهید حججی بودیم.

ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره شهید حججی که ایشان را به عنوان سخنگوی شهیدان معرفی کردند، اشاره و تصریح کردند: حضور مردم در مشهد، تهران و اصفهان و نجف آباد کم سابقه یا بی سابقه بود که نشان می‌دهد مردم به شهیدان و جهاد در راه خدا عشق می‌ورزند.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: امروز دشمن تلاش می‌کند که جهاد و شهادت به فراموشی سپرده شود اما مردم از این امتحان سر بلند بیرون آمدند و این مسئله مردم ایران را در نزد جهانیان عزیز کرد.

ایشان به هفته نیروی انتظامی اشاره کردند و گفتند: کارکنان نیروی انتظامی، حافظان نظم و امنیت و  حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و شهدای نیروی انتظامی گواه بر فداکاری و گذشت از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بوده اند.

نیروی انتظامی هر جا که نیاز به حضور بوده، قدم در میدان گذشت و ایثار و فداکاری گذاشتند، اما تک تک افراد و نهادهای مختلف جامعه می‌توانند در ایجاد امنیت نقش آفرین باشند.

امنیتی که امروز شاهدیم به خاطر همدلی‌ها وهمراهی‌های مردم ایران با نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی بوده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.