پست می تواند نقش مهمی در نشر معارف اهل بیت علیهم السلام داشته باشد96/07/18

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند: متأسفانه اداره پست باهمه فوائدی که دارد، به نوعی مورد توجه و سوء استفاده ازسوی معاندین برای نشر افکار انحرافی است؛ بنابراین با مراقبت می توان، جلوی نفوذ دشمن از نشر محصولات مرتبط با افکار مردم راگرفت.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، پیش ازظهرامروز در دیدار مسئولین اداره پست استان قم که درسالن اجتماعات جامعه مدرسین در قم برگزارشد، با بیان اینکه در خدمت رسانی به جامعه و مردم لازم است، نهایت تلاش را بکار گرفت و تا می توان از امکانات جدیدتری برای خدمت بهتر بهره گرفت، گفتند: با مرور زمان، شاهد تحولات خوبی در عرصه پست و تلگراف هستیم.

نائب رئیس جامعه مدرسین با تاکید براینکه در عرصه خدمت رسانی ضرورت دارد، نگاه ویژه ای به مناطق محروم داشت، افزودند: قطعا با  ارائه خدمت مؤثر تر می توان رضایت خدای متعال رافراهم آورد.

ایشان با بیان اینکه اداره پست از مراکز مورد اعتماد، امانتدار و حافظ اموال مردم می باشد  و هدف این اداره، ارائه بهتر خدمت است، اظهار داشتند: در گذشته در مدرسه فیضیه، شاهد اتفاقات خوبی مانند ارتباط بین طلاب و نامه رسان های اداره پست بوده ایم و طلبه ها نیز ارادت خاصی به نامه رسان ها به عنوان  انسان خدمتگذار داشته اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه  اداره پست می تواند خدمات  مفید و حتی نقش مؤثری در نشر مسائل فرهنگی و دینی داشته باشد، گفتند: از جمله این فعالیت ها نشر محصولات فرهنگی حوزویان، علما و مراجع و مراکز دینی و فرهنگی برای ارتباط با مردم است.

 امام جمعه قم با بیان اینکه مسئولین اداره پست در تحویل  محصولات به درب منازل مردم دقت بیشتری صورت دهند و هر چیزی به دست مردم نرسد، اظهار داشتند: متأسفانه اداره پست با همه فوائدی که دارد، به نوعی مورد توجه و سوء استفاده  ازسوی معاندین برای نشر افکار انحرافی است؛ بنابراین بامراقبت می توان جلوی نفوذ دشمن از نشر محصولات مرتبط با افکار مردم راگرفت.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امانت داری اقسامی دارد و مهمترین قسم آن حفظ، حراست، مراقبت و عدم نشر محصولات غیر دینی است، گفتند: اگر امانتداری را این بدانیم می توان شاهد تحولات بسیار درعرصه پست بود.

نائب رئیس جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه در عرصه خدمت رسانی ضرورت دارد، نگاه ویژه ای به مناطق محروم  داشت: افزودند: قطعا با خدمت رسانی بهتر می  توان رضایت خدای متعال رافراهم آورد.

دیدگاه‌ها   

رضا
#1 رضا 1396-07-18 17:57
سلام و خسته نباشید به آیت الله حسینی بوشهری من دوسال است مطالب شما را دنبال می کنم مطالبی که درباره فضای مجازی بارها قبلا گفتید امروز شورای عالی فضای مجازی تازه به ان رسیده کاش سخن شما را زودتر درک می کردند شاید خیلی از اتفاقات و ضربه ها را نمی خوردیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.