یادواره شهدای روحانی مازندران برگزار شد96/07/21

با حضور حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  یادواره ۳۷۰ شهید روحانی مازندران صبح دیروز با محوریت شهید روحانی ولی الله سلیمانی فرد، نخستین شهید روحانی دفاع مقدس در ساری برگزار شد.

براساس این گزارش، این یادواره ای با هدف بزرگداشت شهید روحانی ولی الله سلیمانی فرد، نخستین شهید روحانی دفاع مقدس با حضور آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازنندران و همچنین سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم برگزار شد.

این گزارش می افزاید، همچنین در این مراسم جمع کثیری از علما، روحانیان، مدیران و اساتید حوزه های علمیه مازندران، طلاب و همچنین خانواده های شهدای روحانی استان نیز حضور داشتند.

فرزند شهید سلیمانی فرد با بیان این که راز ماندگاری شهدا، اخلاص آنها بود، خاطرنشان کرد: شهدا هیچ گاه به دنبال نام و جایگاهی نبودند و تنها خداوند را ناظر بر اعمال خود می دیدند و خالصانه در جبهه های جنگ حاضر شدند.

وی در بخش پایانی سخنان خود نیز از آیت الله حسینی بوشهری خواست زمینه برگزاری کنگره ای برای بزرگداشت شهید روحانی سلیمانی فرد در 22 مهر سال آینده در قم با حضور علمای دین فراهم شود.

دیدگاه‌ها   

شهید
#3 شهید 1396-07-24 08:56
درود بر این شیرمردان و درود بر پدر ومادری که چنین مردانی را در دامن خود تربیت کردند
نقل قول کردن
حقی
#2 حقی 1396-07-23 16:00
با سلام و خسته نباشید فکر نمیکردم استان مازندران 370 شهیدآخوند داشته باشه خدا رحتمشان کنه
نقل قول کردن
علی
#1 علی 1396-07-22 20:41
در تهدید دشمن همه ما یک سپاهی هستیم و از کشورمان دفاع می کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.