پیگیری تشکیل مرکز هیات اندیشه‌ورز در هیات رئیسه خبرگان96/07/25

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از اعضای مجلس خبرگان رهبری برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، گفتند: مقام معظم رهبری مأموریت مهمی به اعضای خبرگان رهبری داده‌اند که این مأموریت با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز شروع می‌شود، چرا که بررسی و نگاه کلان به راهبردهای انقلاب اسلامی مسئله بسیار مهمی است.

ایشان با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز باید حرکت و مسیر انقلاب اسلامی را بررسی و درباره پیشرفت‌ها و پسرفت‌ها مطالعه کنند، تصریح کردند: هیئت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان وظیفه دارد نسبت به اشکالات و نقاط ضعفی که وجود دارد احساس وظیفه کند؛ یکی از راه‌های مهم برای مقابله با نقاط ضعف و پس‌رفت‌ها، گفتمان سازی است که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند و اعضای خبرگان باید برای گفتمان‌سازی خود را آماده کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری داشتن نگاه کلان به مسائل و روحیه انقلابی را لازمه هیئت اندیشه‌ورز دانستند و تصریح کردند: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از مسئولان و نهادها، فکر و عمل انقلابی را مطالبه می‌کند، نشان می‌دهد که ما برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و پیشرفت انقلاب باید انقلابی بودن و انقلابی ماندن را تقویت کرده و زمینه رفتارهای انقلابی را فراهم کنیم.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه اعضای خبرگان انقلابی بوده و هستند، در پاسخ به این سؤال که هیئت اندیشه‌ورز چه زمانی تشکیل خواهد شد؟ گفتند: هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پیگیر تشکیل مرکز هیئت اندیشه‌ورز است و اعضای خبرگان این مأموریت را به هیئت‌رئیسه داده‌اند که این مهم را پیگیری کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.