اقدامات نابخردانه رئیس جمهور آمریکا برگ برنده ای برای ایران96/08/06

امام جمعه قم اقدامات نابخردانه رئیس جمهور و دولت آمریکا را برگ برنده مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کردند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، خطیب جمعه قم امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته در بی اعتمادی نظام جمهوری اسلامی به آمریکا تصریح کردند: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به واقعیت پیوسته به گونه ای که علاوه بر ایران همه دنیا می گویند دولت آمریکا در معادلات بین المللی قابل اعتماد نیست.

 خطیب جمعه قم گفتند: چهره آمریکا در این جریانات رسواتر از گذشته شده و همین مسئله برگ برنده مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران است.

 ایشان با تاکید بر اینکه آمریکا و ایادی او به دنبال مهار انقلاب اسلامی هستند گفتند: آنها حرکت جدیدی را آغاز کرده اند تا نگذارند انقلاب به اهداف و آرمان های خود برسد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اقدامات همه جانبه رئیس جمهور، کنگره و دولت آمریکا علیه ایران، اقدامات آنان را علت افول قدرت منطقه ای آمریکا دانستند و افزودند: همه اینها به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

این اقدامات پیش از این هم انجام شده بود اما با هر تحریم و فشاری قدرت و نفوذ ایران چند برابر شد به همین دلیل آنها حق دارند که از ما عصبانی باشند

 آیت الله حسینی بوشهری گفتند: من به مردم ایران اطمینان می دهم که انقلاب اسلامی ما که با امداد غیبی پیروز شد با امداد غیبی هم تا نابودی دشمنان به راهش ادامه خواهد داد

امام جمعه قم به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب، خطاب به نخست وزیر عراق اشاره کردند و گفتند: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عراقی ها تاکید کردند که گول آمریکا را نخورند، مسئولان ما هم باید بهوش باشند و غفلت نکنند چراکه آمریکاییان اهداف شومی در سر دارند.

آیت الله حسینی بوشهری از مردم خواستند همواره در صحنه بمانند تا آنها جرات چنین کاری نداشته باشند.

 خطیب جمعه قم ، آزادی کرکوک را نتیجه درایت جمهوری اسلامی به ویژه سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی دانستند و گفتند: همه اینها نشانه عزت ملت ایران است.

 آیت الله حسینی بوشهری پیاده روی بزرگ اربعین را هم مورد توجه قرار دادند و گفتند: این مسئله به نماد قدرت و عظمت شیعه تبدیل شده است که باید از قدرت  نمایی و تاریخ سازی آن بهره برد.

 آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کردند: حال که مردم با عشق و شور عازم کربلا می شوند مسئولان نباید به دنبال دو برابر کردن کرایه حمل و نقل باشند چراکه اینگونه مسائل باعث دلسردی مردم می شود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه شهدا باعث بازگشایی راه کربلا شده اند از مردم خواستند زیارت خود را در کربلا به نیابت از یک شهید انجام دهند.

 امام جمعه قم همچنین یاد و خاطره مرحوم آیت الله شهید قاضی طباطبایی،  آیت الله شهید مصطفی خمینی و شهید فهمیده را گرامی داشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.