فلسطین و بیت المقدس آزاد خواهد شد96/09/17

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی این شهر برگزار شد فرمودند:در شرایط حاضر مسلمانان باید سکوت خود را بشکنند و در برابر توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و ترامپ نیز بداند آتشی که روشن کرده است سرانجام دامن آمریکا و اسرائیل را خواهد گرفت.

 استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم اضافه کردند: برای همه کسانی که برای وحدت امت اسلامی تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنیم و یک روز قطعاً فلسطین و بیت المقدس آزاد خواهد شد.

ایشان در ادامه در خصوص مسئله یمن نیز گفتند: امارات و عربستان سعودی یکی از هم پیمانانشان «علی عبدالله صالح» را به عنوان عامل فتنه در یمن انتخاب کردند و عربستان و امارت به آنان وعده‌هایی داده بودند اما امروز شاهد نابودی این عامل خیانت هستیم که موجب شده تا انقلاب مردم یمن خالص‌تر شود.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر رسیدگی مسئولان به مردم زلزله‌زده مناطق غرب کشور، گفتند: متأسفانه با آمدن فصل سرما مشکلات مردم زلزله‌زده بیشتر شده است که امیدواریم مسئولان تلاش‌های بیشتری برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

دیدگاه‌ها   

ولی نژاد
#3 ولی نژاد 1396-10-02 16:46
حق می اید و باطل می رود و همانا وعده حق است که باطل نابود شدنی است اسراییل همان باطل است
نقل قول کردن
صمصمام
#2 صمصمام 1396-09-30 06:45
اسرائیل رو نابود میکنیم خفه شدیم به والله
نقل قول کردن
آرمان حسابی
#1 آرمان حسابی 1396-09-19 17:15
سلام روزی پیروزی بر داعشی که لرزه بر تن مردم جهان انداخته بود رویا بود امروز با شکست داعش این ارزو که اسرائیل نابود شود به واقعیت می پیوندد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.