دشمنان در حال برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌هایی علیه اسلام و انقلاب هستند96/10/10

امام‌جمعه قم، جایگاه ولایت‌فقیه و مردم را دو عنصر کلیدی در مقابله با توطئه‌های دشمن عنوان کردند و فرمودند: دشمنان در حال برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌هایی علیه اسلام و انقلاب هستند.

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در قم  با اشاره به نقش و جایگاه ولی‌فقیه در مقاطع خاص کشور اظهار داشتند: انقلاب اسلامی ایران به خاطر اهمیت و جایگاهی که داشته، مایه امید برای ملت ایران و مایه خشم و نفرت برای دشمنان این کشور است.

دشمنان ما در خارج از مرزهای کشور در حال برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌هایی علیه اسلام و انقلاب هستند و برخی از دشمنان نیز همان نقش را در داخل کشور اجرا می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی برای خدشه‌دار کردن چهره انقلاب در مقاطع مختلف دست به اقداماتی می‌زنند، گفتند: برای مواجه‌شدن با این توطئه‌ها و فتنه‌ها، دو عنصر اساسی و مهم در کشور وجود دارد.

امام‌جمعه قم، ولایت‌فقیه و مردم را دو عنصر مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان و تصریح کردند: نخستین عنصر بی‌بدیل و کلیدی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب است که به روشنگری و آگاهی بخشی جامعه می‌پردازد.

ایشان ویژگی بصیرت افزایی رهبری را نقشی همیشگی از صدر انقلاب تا امروز دانستند و گفتند: ملت انقلابی ایران با آگاهی بخشی رهبر معظم انقلاب همیشه در مقاطع حساس به صحنه آمده‌اند و در مقابل همه این توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند و دشمن را در رسیدن به اهدافش، ناکام گذاشته‌اند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: عنصر دوم که مردم باشند نیز، متأثر از عنصر نخست هستند، ملت ایران مردمی آگاه و مسئولیت‌پذیر بوده و اگر این حضور آگاهانه مردم پس از روشنگری‌های رهبر انقلاب در صحنه نبود، معلوم نمی‌شد دشمنان با انقلاب و اسلام چه کرده بودند.

ایشان به حماسه عظیم 9 دی اشاره و تأکید کردند: در این مقطع حساس نیز شاهد بودیم که ملت بصیر و انقلابی ایران به صحنه آمدند و توطئه دشمن را خنثی کردند، الحمدالله مردم ما مسیر درست را پیداکرده و سره را از ناصره تشخیص می‌دهند و دوست و دشمن را خوب می‌شناسند و چنین مردمی در مقابل هر توطئه‌ای ایستادگی می‌کنند.

آیت الله حسینی‌بوشهری عدم همراهی مردم در مقاطعی در قرون گذشته را یادآور شدند و در پایان گفتند: خوشبختانه از ابتدای انقلاب تاکنون هر جا که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب پیام داده‌اند، مردم در صحنه حضور پیداکرده‌اند و این حضور سبب عظمت و شوکت نظام اسلامی شده و این مسیر به سمت پروردگار عالم ادامه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها   

سروش
#5 سروش 1396-10-16 15:05
با سلام مردم توظئه ها را خنثی کردند اما صدای فریاد کارگران و مستضعفان در این شلوغی ها شنیده نشد و مردم نتوانستند اعتراض قانونی خوشان را به گوش دولت برسانند
نقل قول کردن
پرهیزکار
#4 پرهیزکار 1396-10-13 06:29
درود بر شما درود بر ولایت دوستان و ولایت مداران پرچم ایران را اتش زدند این گروه ایرانی نیستند دشمند چرا برخورد نمیشه تا کی باید شاهد تخریب اموال و هدر رفتن جان هاباشیم
نقل قول کردن
شفیعی
#3 شفیعی 1396-10-13 06:28
ایران دوباره دچار نا امنی شد کی می خواهند دست بکشند این فتنه گران کی می خواهندما را راحت بگذارند
نقل قول کردن
بسیجی ام
#2 بسیجی ام 1396-10-12 07:23
دشمن پرچم ایران را به اتش کشیده این ارزو را به گور خواهد برد دودمانشان را به اتش خواهیم کشید مردم نمی گذارند این بی سرو پاها کشور را به نا امنی بکشند بسیج لشکر مخلص خدا خالصانه اماده است
نقل قول کردن
salam
#1 salam 1396-10-10 10:35
salam keshvar dar sharayete bady ast emame zaman komak kone
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.