نوآوری های امام جمعه تبریز الگویی برای سایر شهرها باشد96/10/30

حضرت آیتالله حسینی بوشهری«دامت برکاته» فرمودند: اقدامات و نوآوری های امام جمعه تبریز به یک الگویی برای سایر شهرها تبدیل شود تا سوء تفاهم ایجاد شده دشمن علیه انقلاب اسلامی و روحانیت از بین برود.

نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، با اشاره به جایگاه حوزه علمیه آذربایجان شرقی ابراز داشتند: قدمت حوزه های علمیه و چهره های شاخص تبریز این وعده را می دهد که عظمت حوزه علمیه این خطه مجدد بازگردد.

ایشان با اشاره به نوآوری های امام جمعه تبریز ابراز امیدواری کردند: اقدامات و نوآوری های امام جمعه تبریز به یک الگویی برای سایر شهرها تبدیل شود تا شاهد گسترش روزافزون شرکت کنندگان در نماز جمعه باشیم و سوء تفاهم ایجاد شده توسط دشمن علیه انقلاب اسلامی و روحانیت از بین برود.

توجه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به عرصه های مختلف از جمله ورزش، مساجد، حاشیه شهرها و تفقد به ائمه جماعات و ارتباط خوب با مردم، یک روحیه ممتازی است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه بر ضرورت استفاده از اساتید حوزه علمیه قم در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کردند: لیستی از افراد و اساتید تاثیرگذار حوزه علمیه را شناسایی کنید و در این جهت هرگونه کمکی از ما برآید دریغ نخواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.