مطالبات به حق مردم نباید فراموش شود96/10/30

امام جمعه قم گفتند: مطالبات به حق مردم نباید به فراموشی سپرده شود و مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمنان از بین برود.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد، اظهار داشتند: پرونده اغتشاشات در کشور بسته شد اما از دو منظر می‌توان به این حوادث نگاه کرد که یک جنبه آن مطالبات مردمی است که نباید به فراموشی سپرده شود و مسئولان باید به این مشکلات رسیدگی کنند تا زمینه سوء استفاده دشمنان از بین برود.

عده‌ای تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند و اقدامات تأسف باری را انجام دادند که این افراد باید به وجدان خود رجوع کنند و از خود بپرسند چرا از امریکا و اسرائیل و سعودی‌ها پیروی کردند و به قرآن و پرچم بی‌احترامی کردند.

نباید بازیچه دشمنان قرار بگیریم هر چند که مشکلات بسیاری در کشور وجود دارد اما نباید کاری کرد که دشمنان ما را پیاده نظام خود بدانند.

دشمنان ایمان و اعتقاد ملت را نشانه رفته‌اند و در این مسیر شکست‌های بسیاری خوردند و از این پس نیز به فرموده رهبری سرشان به سنگ خواهد خورد.

آیت الله حسینی بوشهری مردم را زمان شناس دانستند و از آنان خواست تا این ظرفیت را برای زمان‌های حساس حفظ کنند و در آن مواقع حساس به میدان بیایند و از انقلاب و اسلام و کشور حراست کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.