انقلاب کردیم تا ستم دیدگان جامعه احساس امنیت کنند 96/11/23

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهدای ذهاب شهر رشت فرمودند: امروز نه تنها در میدان شهرداری رشت بلکه در میدان آزادی تهران و سایر میدان های ایران اسلامی، تا چشم کار می کند؛ خیل جمعیتی است که در راهپیمایی این یوم الله حضوری گسترده دارند.

امروز روزی است که همه بویژه مسئولان باید اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی و اینکه برای چه انقلاب کرده ایم را مرور کنیم زیرا همه برای حاکمیت اهداف الهی و ارزش های اسلامی، رفع فقر و محرومیت در جامعه و بالندگی فرهنگ کشورمان انقلاب کرده بودیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این مطلب که هزاران هدف در انقلاب داشتیم، مطرح کردند: انقلاب کردیم تا ستم دیدگان جامعه احساس امنیت کنند، در این انقلاب با امام خمینی (ره) همراهی کردیم تا جامعه احساس آرامش داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه با بیان اینکه ۳۹ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته و امروز با برگزاری این راهپیمایی وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شده ایم، گفتند: این مدت زمان و تجربه کمی نیست، فراز و فرودهای فراوانی داشتیم، در طول این مدت دشمنان علیه انقلاب توطئه های زیادی داشتند و تحریم های مختلفی علیه ما وضع کردند.

دیدگاه‌ها   

hamid
#2 hamid 1396-11-28 08:40
mardom az masoolin ghate omid kardan
نقل قول کردن
مرادعلیمردانی
#1 مرادعلیمردانی 1396-11-28 03:50
سلام بر همگی
انقلاب ها همیشه به نفع عده ای بوده و بیچاره مردم که این وسط کشته می شوند و سدوش را عده ای می برند انقلاب ما هم همین بود 30 هزار نفر از مردم کشته شدند و عده انگشت شمار کشور را در دست دارند این ها همه بازیه سیاسته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.