بازديد آيت الله حسيني بوشهري از سوگواره نگين شکسته96/11/28

حضرت آیت الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در آستانه فرا رسيدن شهادت حضرت زهرا(س) از سوگواره نگين شکسته بازديد کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنجشنبه 26 بهمن ماه از سوگواره نگین شکسته بازدید کردند.

ایشان با بیان اینکه دنیا و کشورمان ایران رو به سوی توسعه گام نهاده، از احساس وجود خلأ در زمینه مسائل اخلاقی و معنوی گفتند و این معضل را سبب بحران سقوط و از بین رفتن ارزش های انسانی جامعه دانستند.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: یکی از راه هایی که در حال حاضر می تواند موجب توسعه فرهنگ فاطمی شود استفاده از الگوهای روایت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کردند: این کار ارائه الگو به مخاطب است و با توجه به اینکه مادران متولی پرورش و تادیب فرزندان هستند و از سنین کودکی تا بزرگ سالی در سایه آنها به بالندگی می رسند باید مادران را محور توسعه اخلاق دانست.

ایشان حضرت زهرا(س) را الگویی کامل و جامع برای جامعه بانوانی معرفی کردند که دغدغه پشتیبانی از ولایت دارند و افزودند: بر این اساس باید برای مادران ممتازترین شخصیت زن یعنی حضرت زهرا سلام الله علیها را الگو قرار داد همانطور که حضرت زهرا(س) از امام و پیشوای خویش تبعیت کرد و داشته هایش را در ید گرفت و در پی احقاق حق جنگید تا اسلام باقی بماند خواهران نیز باید درجهت حفظ موازین فاطمی برآیند.

هدف از برگزاری این سوگواره با محوریت حضرت زهرا(س)، ارائه الگویی به زبان هنر، در مجلس عزا و شادی برای فرهنگ سازی است.

در پایان آیت الله حسینی بوشهری از روند اجرای برنامه ها بازدید به عمل آوردند و تلاش وصف نشدنی دلدادگان حضرت زهرا(س) در تحقق آرمان احیای فرهنگ و معارف فاطمی را شایسته تقدیر خواندند.

سوگواره نگین شکسته با هدف احیای هر چه بیشتر نام رسول گرامی اسلام و دخت پاک ایشان حضرت صدیقه طاهره و با عنایت به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر هرچه با شکوه تر به پا داشتن شعائر مذهبی به خصوص در پی احیای فرهنگ و گعارف فاطمی برای چهارمین سال در شهر مقدس مشهد در محل حسینیه آل یاسین در حال برگزاری است

دیدگاه‌ها   

نجار
#2 نجار 1396-11-30 06:21
خدا آیت الله حسینی بوشهری رو حفظ کنه باعث دلگرمی هستند وجودشان ارامش بخشه
نقل قول کردن
انا
#1 انا 1396-11-28 15:42
چه منظره زیباییه به ادم ارامش میده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.