هر فرد در هر جایگاهی خود را ملزم به حمایت از کالاهای ایرانی بداند/ اتکا به تولیدات داخلی سبب رونق اقتصاد می‌شود97/01/06

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: هر فرد در هر جایگاهی باید خود را ملزم به حمایت از کالاهای ایرانی بداند.

حضرت آیت‌الله حسینی‌بوشهری«دامت برکاته» دیشب در نشست با فرماندهان انتظامی و دریابانی و جمعی از روسای پلیس‌های تخصصی استان بوشهر اظهار داشتند: ان‌شاالله سال جدید برای مجموعه نیروی انتظامی و دریابانی که مجاهدانه و مخلصانه خود را وقف مردم کرده‌اند، پر از برکت و موفقیت باشد.

سعه‌صدر و تحمل‌پذیری باید یکی از ویژگی‌های اصلی رفتار کارکنان پلیس باشد که با برخورد خوب، روی گشاده و اخلاق کریمه سبب رضایت مردم شوند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار «حمایت از کالای ایرانی» در سال جدید، عنوان کردند: هر کشوری که به تولیدات خودش متکی شود، سبب رونق کارخانجات و تولید، فعال‌ شدن نیروی کار فعال و رونق اقتصادی و اشتغال می‌شود که برای ایجاد این شرایط نقش ناجا بسیار مهم است.

امام جمعه  قم یادآور شدند: ایجاد امنیت مناسب، تضمین‌کننده سرمایه‌گذاری است و می‌بینیم که کشور ما از یک امنیت قابل قبولی برخوردار است.

هر فرد در هر جایگاهی باید خود را ملزم به حمایت از کالاهای ایرانی بداند که مصرف‌کننده با اعتماد به کالای ایرانی آن را خرید کند و تولید‌کننده نیز به فکر ارتقای کیفیت تولیدات داخلی خود باشد.

جدا از نقش مهم پلیس در تأمین امنیت برای سرمایه‌گذاری مناسب، این نیرو در طی تعطیلات نوروزی نیز وظایفی بر عهده دارد که کمک به کاهش تصادفات جاده‌ای در کنار ایجاد امنیت برای مردم است.

البته کار و تلاش نیروی انتظامی و دریابانی برای حفظ امنیت مردم بسیار سخت است، اما این نیروها با عشق و علاقه به نظام و مردم این سختی‌ها را به جان می‌خرند تا مردم در آسایش قرار گیرند.

 

دیدگاه‌ها   

خدامردانی
#1 خدامردانی 1397-01-13 14:02
سلام بر سید خدا زنده باشی مرد که مثل کوه پشت رهبر و مردم ایران ایستادی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.